Оптимизация на голям брой вътрешни страници

От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

Най-лесното е в началото да разпределиш тежестта на купените линкове към разделите и категориите. По-лесно се управлява базата, а и излиза доста по-евтино отколкото да се опитваш да засилваш много страници поотделно.

При балансирана вътрешна оптимизация категориите и без това ще лансират НЧ като в същото време ще придават тежест и на главната.

След известно време ще си проличи кои НЧ излизат начело, а кои са по-трудни. За трудните вече купуваш индивидуално (конкретно url, но с категориите и без това си спестил достатъчно от бюджета), както и включваш автоматика (някой плъгин, не знам точно каква платформа ползваш) за вътрешните линкове според търсените анкори.
 
От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

Най-лесното е в началото да разпределиш тежестта на купените линкове към разделите и категориите. По-лесно се управлява базата, а и излиза доста по-евтино отколкото да се опитваш да засилваш много страници поотделно.
Ясно. То в единия ми сайт така и стана, че като сложих ликвове само към вътрешни страници, пак се дигна ранга и се класира началната и някои други свързани постове и категории. И аз се стремя да класирам категории с повече постове, а не страници. Правя йерархия като сайт/ботуши/летни/пост-в-летни; сайт/ботуши/пост-в-летни; сайт/ботупи/дамски ... видях, че при по-големите сайтове е така. Предполагам, че с много статии, картинки, клипчета от ютуб, изходящи линкове към подобно сайтове и форуми със свързани теми, е добре са вътрешната оптимизация, а с линкове към категориите, както ти каза трябва да изпъкне сайта.
Явно борбата за хубави линкове е трудна и ако зарежа всички известнии, безплатни и лесни линкове, които ползват другите, след време може и да съм аз.
 
От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

Защо не започнеш от лесното към трудното? В смисъл нискоконкурентните думи. Ако се хвърлиш направо в дълбоки води и тръгнеш да оптимизираш по силно конкурентна дума, ще ти коства повече усилия.
 
От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

Явно борбата за хубави линкове е трудна и ако зарежа всички известнии, безплатни и лесни линкове, които ползват другите, след време може и да съм аз.

Всички няма как да зарежеш, трябва си и талаш, но идеята в основни черти е правилна.

Защо не започнеш от лесното към трудното? В смисъл нискоконкурентните думи.

Той точно това прави, просто пита как по-правилно да ги разпределя при линк-масата.

ВЧ - високочестотни запитвания, в конкретния случай - "ботуши"
СЧ - средночестотни запитвания - "дамски ботуши"
НЧ - нискочестотни запитвания - "дамски ботуши над коляното"
 
От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

Да думите ми са лесни, в началото тръгнах с климатици и голям зор беше, закарах блогър на 15 място по "климатици" , по "инверторни климати" и други сходни стана на топ 3. После някой ми каза за линкове от социялки, аз няма идея какво е това и до там беше сайта :mrgreen: Зарязах го че той беше само тестов и сега почнах с модата - няма кой знае какво, гледам как преди 1 година хората блъскаха точи линкове, а сега като гледам "виж ту", "този сайт", странно колко много хора са се претакали с пингвина. Не знам какво готвят сега гугльовците предполагам че е колкото повече хора ползват линквове от едни и същи сайтове, които са непосещавани, толкова по зле ще става положението им.
Аз преди пуснах една тема, ако сайта е със уникално име (пример: модерничозо), друго такова да няма и ако се пишат статии в други сайтове, в които само да се спомената името, без никакви ликнове, това споменаване няма ли да е като половин линк?
 
От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

Когато пишеш статии за артикъл директории, направи я сео оптимизирана, но в никакъв случай не слагай линк към твой сайт върху ключовата дума, по която и оптимизираш сайта! Избери някой друга, близка, не толкова важна за сайта ти.

Второ където и да публикуваш текст, винаги слагай колкото е възможно повече текст и уникален!

А относно питането те, да, полезно е. Например ако пишеш статия без да слагаш линк, може да си сложиш името на сайта модерничозо или модерничозо.сом - това помага за бранда. :)

Спазваш ли го, никое животно от фауната на гугъл няма да те налази!
 
От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

в никакъв случай не слагай линк към твой сайт върху ключовата дума, по която и оптимизираш сайта! Например ако пишеш статия без да слагаш линк, може да си сложиш името на сайта модерничозо или модерничозо.сом - това помага за бранда!

Oоо мерси!! Това не бях го чувал. Всъщност, да някой каза, правете нещата така че пред ГГ да не са толкова логични, слагайте двусмислени линкове, за да може малко или много да объкате търсачката, да не разбере какво искате да направите.
По принцип следя и гледам другите какво правят и разсъждават над техните работи. Явно аз доста съм се набута, защото като писах статия кожени обувки и слагам линк към кожени и един към началната, близък до кожени :mrgreen: но карай, всичко е поправимо, имам само 40 написани до момента. Като сложа над 200 статии и в арамките на 2 година само линкове от форуми ще се оправя бакиите. Даже мисля да напиша някоя статия тук http://www.vretoolbar.com/articles/directories.php въпреки че ще е на английски, най-долу като сложа източник: урл, предлагам ефекта от известния сайт, ще надделее над това че той от англоезичен сайт.
 
От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

Напоследък много сериозно впечатление прави, колко важни станаха статиите в новинарските сайтове. Предвид промените в алгоритъма, бих заложил на малък обем, брандови статии. С линкове към категория или въобще без линкове, а само споменаващи бранда/сайта/вътрешна категория
 
От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

Напоследък много сериозно впечатление прави, колко важни станаха статиите в новинарските сайтове. Предвид промените в алгоритъма, бих заложил на малък обем, брандови статии. С линкове към категория или въобще без линкове, а само споменаващи бранда/сайта/вътрешна категория
Всичко върви към по-добро, но има и други фактори, като се оспамят всички директории, се преминава към новините. И аз мисля да ги налазя, само се чудя от къде да започна, че в известните дневни, 24 часа, мисля че няма да стане моята работа
 
От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

Press Release-a е най-добрия вариант за представяне на продукт/услуга и за сео, и за представяне, но си е скъпичко. :)
 
От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

Всичко върви към по-добро, но има и други фактори, като се оспамят всички директории, се преминава към новините. И аз мисля да ги налазя, само се чудя от къде да започна, че в известните дневни, 24 часа, мисля че няма да стане моята работа

То подходящи новинарски сайтове бол, но проблемът е, че ще ти гръмне главата да си пишеш с всеки, да записваш кой колко иска или е безплатно (заради съдържанието), да проверяваш дали статиите са още там (да не говорим, че има и сайтове, дет изчезват). Трябва си борса за статии за български сайтове от типа на Миралинкс - много ще помогне на бг seo-пазара. То в Мирата има раздел "чуждоезични сайтове", всъщност, но не съм видял български досега. При положение, че почнат да идват български оптимизаторски заявки, предполагам, че ще заприиждат и пъблишерите (уебмастъри и копирайтъри).
 
От: От: Оптимизация на голям брой вътрешни страници

То подходящи новинарски сайтове бол, но проблемът е, че ще ти гръмне главата да си пишеш с всеки, да записваш кой колко иска или е безплатно
Да това е неизбежно, няма как да се пропусне, но все някога трябеа да се заочне и вече с един хубав списък може да се кара и за следващите сайтове. От две седмици имало промени в позициите, от 1-ви съм 4-ти, а 1-ви станал някъв блогър със 20 поста в които има по 1 изречение, смешна работа :mrgreen:
 

Горе