Аз не съм имал проблеми с ментел... Само за веднъж се сещам, когато акаунт мениджъра им се беше покрил в дън гори телилейски и него като го нямаше нищо не можеше да направи/помогне никой от колегите му. Не мога да се спомня каонкретния случай какъв беше, само помня, че чавека го нямаше 2 месеца.
Сега обаче голямо дърво ядем с Виваком. От 2 месеца сме фирмено към тях и такова неща не сйм виждал.. Телефонните разговоли никакви ги няма, постоянно пращи нещо, постоянно шуми, а понякога направо ти изкючва разговора. По 2-3 пйти понякогя си прозвъняваме докато се свържем и започнем да се чуваме нормално с хората. Да не говоря, че като сме в офиса, за да проведем нормален разговор трьбва да излизаме на терасата. В другия офис, който у в същия раьон пак е така. Когато пътувам извън града, обхвата го няма на поне около 80% от местата. Съответно и мобниь нет липсва, когато няма обхват. Драма пълна. Добре, че имам 2-ре телефон на теленор, че извън града да мога да правеждам нормални разговори.
Най-тъпото е, че цялата фирма сме така.
А още по-тъпото е, че от виваком вдигат рамене и казват, че откакто почнале да въвеждат 4G-то, почнали да им се появяват проблеми е те не знаели първо докога ще е така и второ не знаеле какво дя праят за да решат генерално проблемите.
Само в големите градове имали подобни проблеми "от време на време".
В договора за неустойки нищо не пише от тяхна страна. За адвокати е работата, яма ни разсипаха за 2 месеца, че и продължават.
Мечтая си за емтел
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk