tanipo
Well-Known Member
Пропускате нещо много важно. Самите часовници няма да ги коментирам, че сме форум за часовници, има си прекрасен такъв, където може да получите отговори на въпроса защо.
Часовника, съответно марката е нещо като пропуска за клуба, повод за разговор. Ако имаш клиент, който е фен на часовниците, а това по принцип идва с времето и парите, то шанса да му станете симпатичен е по-голям. Тоест инвестираш в пресечни точки с твоите клиенти, ако го разглеждаме като чиста проба бизнес инвестиция.
Часовника, съответно марката е нещо като пропуска за клуба, повод за разговор. Ако имаш клиент, който е фен на часовниците, а това по принцип идва с времето и парите, то шанса да му станете симпатичен е по-голям. Тоест инвестираш в пресечни точки с твоите клиенти, ако го разглеждаме като чиста проба бизнес инвестиция.