Препоръчайте ми CRM система - Най-добрите, препоръчани
Ще се съглася с @Shalon, че CRM система е едно много важно нещо за бизнеса, поради ред причини, но основните той ги изтъкна вече. Само мога да допълня. Системата увеличава стойността на бизнеса / компаният. Ако утре решите да продадете бизнеса си и той има такава система, то едно е сугирно - много по-ликвиден сте от конкуренцията си. Защо ще ме попитате. Много просто. Защото вие предавате система, която може да се управлява от всеки един идиот, гледайки данните от системата. Независимо за кой отдел става дума, вие имате ясна представа как поддръжката влияе на продажбите, как продажбите влияе на финансите и всичко, като едно с друго звената са убединени в едно. Ако на някой му е трудно да си представи как работи една CRM система, нека си представи човешкото тяло - ако я няма едната ръка ще си прави нещо, крака ще си е в неговата посока и когато искате да го съберете, това става трудно и в някои случаи невъзможно. Защо казвам (по-скоро включвам опцията) невъзможно? Защото като го гледам тукашната раб. ръка, чак се плаша и се чудя как още дадената фирма участва в икономиката.
Няма такъв цирк.
Представете си сега едно тяло в пълен синхрон - това е добре внедрена и работеща CRM система. Аз, в моята практика, съм виждал как системата тегли данни от сайта, за да определи следващия месец какво да се очаква, за да може бизнеса да поръча от прозиводителя. Или какъв е средния профил на клиента, потенциалния клиент. Направо чудо. Това да знаеш какво представлява потенциалния клиент е почти направена продажба, казвам пак почти, защото все пак говорим за БГ бизнеси.
Иначе си е твои за винаги.
А последната CRM система, която внедрихме имаше тайминг за всеки случител. Колко е работил, какво е свършил за това време и като цяло накрая HR-рите (да, тези малоумни идиоти) решават дали си струва бизнеса да задържи този служител или дали малко му плаща. Не че във втория случай ще последва нещо положително, но все пак, като му падне прозиводителността да се знае защо е демотивиран или каква е причината. Защото и това колкото и да е чудно трябва да е работа на HR отделите.
Мебелна къща Зоната например позлват Microsoft Dynamics CRM лично го видях.
Предполагам всяка голяма и себеуважаваща се фирма го прави. Ето още един не лош мотод да си избереш система - обикаляш конкурентите или сериозните фирми в близък до твоя бранш и правиш едно шпионско разследване. Бързо може да се оприентира човек. Много е важно да има и някакво демо или тестова среда, за да преценим и сложността и всичко около системата. Поне това е редно. Като ти продават Ферари, няма начин да не направиш едно кръгче, нали?