От: Проблем с получаване с ПИН, след регистрацията ми в Google Adsense?!
Някой имал ли е такъв случай:
Вече два пъти поисках ПИН, но вече минаха 3-4 месеца и нито едно от двете писма не е пристигнало в пощенската ми кутия на адреса където живея (настоящият ми адрес)
Мисля преди да направя третият последен опит, да променя адреса и да поискам писмото да бъде изпратено в друг град, където ми е постоянния адрес (по лична карта). Поне там се надявам да пристигне. Но ако и там писмото не пристигне, поне последната опция (изпращане на копие от официален документ за идентификация или битова сметка) ще е по-лесна за изпълнение. Ще сканирам личната си карта и там ще се вижда постоянния ми адрес.
Обаче!
Тук е момента да попитам дали няма да възникне проблем с бъдещото получаване на плащания по банковата сметка? Питам защото в данните, които въвеждах за банкова сметка написах настоящият си адрес.
Дали ще има проблем с плащанията ако има несъответствие между адреса посочен в Потребителски профил на бенефициента и адреса посочен в данните за банковата сметка?
Надявам се ако някой от вас е имал подобен случай да сподели опита си. Доста четох из помощния център на Адсенс но не открих информация за подобен "казус"
Някой имал ли е такъв случай:
Вече два пъти поисках ПИН, но вече минаха 3-4 месеца и нито едно от двете писма не е пристигнало в пощенската ми кутия на адреса където живея (настоящият ми адрес)
Мисля преди да направя третият последен опит, да променя адреса и да поискам писмото да бъде изпратено в друг град, където ми е постоянния адрес (по лична карта). Поне там се надявам да пристигне. Но ако и там писмото не пристигне, поне последната опция (изпращане на копие от официален документ за идентификация или битова сметка) ще е по-лесна за изпълнение. Ще сканирам личната си карта и там ще се вижда постоянния ми адрес.
Обаче!
Тук е момента да попитам дали няма да възникне проблем с бъдещото получаване на плащания по банковата сметка? Питам защото в данните, които въвеждах за банкова сметка написах настоящият си адрес.
Дали ще има проблем с плащанията ако има несъответствие между адреса посочен в Потребителски профил на бенефициента и адреса посочен в данните за банковата сметка?
Надявам се ако някой от вас е имал подобен случай да сподели опита си. Доста четох из помощния център на Адсенс но не открих информация за подобен "казус"