Проблем с MAXCART.bg?

Здравейте. Тези неща за maxcart.bg, които прочетох тук доста ме учудиха, защо не са верни. Съжалявам, че негативна и грешна информация се разпространява толкова лесно и заблуждава. Нашия екип работи в тази индустрия от 2013 година до ден днешен и се стремим да предоставяме максимално добри услуги. Съдействие указваме на всеки наш клиент. Негативите според мен идват от клиенти, които нямат бюджет да си заплащат абонаментите си и желаят да мигригат като и на тях указваме съдействие за миграция към други системи. Съдедействаме 100% и за прехвърляне за купените от клиентите домейни. С това може да се каже че нямаме заключващ ефект. Целта на екипа е да работи с всеки предприемач, желаещ да развива онлайн бизнес и е избрал saas онлайн платформите заради техните плюсове.

Моето мнение е че saas онлайн магазините имат много предимства и е въпрос на избор и за всеки при старта на новия си бизнес. Ако някой желае да получи повече информация или има конкретни въпроси може да се свърже с екипа на имейлите за контакт в сайта.
 
Тези неща, които прочетох тук доста ме учудиха, защо не са верни.
С кое по-точно не сте съгласен от прочетените тук неща? Аз лично направих опит да се свържа с имейлите в сайта, по телефона също, даже съм писал лични съобщения на собствениците на тази фирма, но отговорите им са единодушни - "нямаме желание да ви съдействаме и ако нещо не ви харесва, можете да си затворите сайта и да започнете от нулата някъде другаде".

Относно вашето мнение:
Негативите според мен идват от клиенти, които нямат бюджет да си заплащат абонаментите
Този сайт работи от 2016-та и си плащам всеки месец, но когато ги помоля да извадят елементарна статистика за продадените артикули от създаването на магазина, те казват че "ще им е много трудно и предпочитат да не го правят".

Ако целта ви е евтина реклама, много по-лесно и ефективно ще е просто да съдействат наистина на клиентите си, а не да им казват, че нямат желание да комуникират с тях и да им затварят телефона.
 

Горе