От: Райфайзен или ДСК?
Хубаво е, че все още има хора (физ. лица) и бизнеси, на които все още им „пука“
обслужването, а щом искат такова, то би следвало да се насочат към към тази
№1 по
активи, лукс офиси и обслужване
(където btw на 5 касиерки и 1 касиер лично съм обяснявал, че при внасяне на BGN в EUR сметка не трябва да калкулират € такса, а левова, т.е. 0.3% и то ръчно въведена/изчислена по елката такса, понеже не е вградено в банковия им терминал/софтуер; един вид 6 служителя „образовах“ в 1 клон).
…по хубавата част е за тези, които мега рядко посещават офлайн банкови офиси и гледат да
минимизират банковите такси, а това няма как да стане с 1 банка за дадена дейност или дейности, поне 2. Да, тези, на които не им пука (особено) за
обслужването (в това число
осведомеността и
training-а на cashiers & phone operators), а им пука за
charged fees при изчисляването им на месечна или годишна база, както и тези, които могат да си позволят да поизчакат повечко време в банковия клон, ако или като има опашки зимата или в пикови моменти през годишната след/преди празници.
Тук има таблица с пакети и обяснения.