Рапидо?

Ооо хихик :) май не знаете, че има складове - логистични складове дето си имат собствен тир - куриери и логистика. Тръгват в 22 часа. Печалбата от складо-пратките изплаща заплатата на куриера и тира, буса и бля бля………

Наистина ли не знаете това!!! От 500 пратки нагоре директно ги редят в тира… освен ако има нужда от палетизирането им. И куриера виси цел ден - ако не бъркам - там и си ги реди…

И после ама как така в 18 часа пуснах поръчка и дойде на другия ден :)
 
Оооо и другата врътка!!! Склада си има собствен тир. Тръгва в 22 часа и пристига в 5 сутринта в логистичен център Еконт. Той е вип и веднага го поемат в логистичния център… всички имат такива складове - 24/7/365
 
Логистиката е Изкуство :) Тайнственост. Фокус. Математика. Еконт изоставиха в тежки зимни условия тировете около 12 тона… и техните пратки не ги спират… другите не инвестират и им спират пратките.
 
Еконт са най-добрите в България, Speedy много проблеми съм имал с тях заради закъснели пратки. Куриера уж трябва да остави пратката в офис и утре да си я взема, оказва се че ще я остави след 2-3 дни.
Лео Екрепс, Рапидо и други глупости дори няма да ги коментирам. Само като видя, че магазин работи с тях си отказвам поръчката.
Последният ми случай с Рапидо беше, когато си платих за точен час дори, пратката дойда на другия ден. След като попитах куриера защо така само дето не ме изгони да си влизам.

Такива проблеми имаме само в България. Поръчка от Англия вечерта я направих дойде на другия ден с DHL, цената е доста по-висока, но поне качеството си заслужава.
 
И една друга тайна споделям за : Чирак. Калфа. Майстор в бизнеса и около логистиката.

Как да обявим БЕЗПЛАТНА доставка за всички продукти в сайта. Безплатна за клиента - но не и за търговеца. Защото в България безплатното привлича тотално и мачка конкуренцията.

Фактурата на Рапидо когато я разделите на ОБЩО ВСИЧКИ продадени продукти за един месец от годината. Ще получите себестойност на разхода за единица продукт под 0.50 или 0.30 стотинки.

Тоест клиента си плаща всичко - но не му взимате пари директно. Директно 4-6-10 лв се усещат и никой не ги дава така лесно.

Но в сайта / магазина трябва да има формулирано съотношение в % между:

- Продукти до 150 грама
- Продукти до 500 грама
- Продукти от 500 до 1 кг
- От 1 до 5 кг
- От 5 до 10 кг
- Над 10 кг

Успеете ли да напишете формулата и да сметнете всичко и да продавате 3-5000 продукта месечно и колкото повече на единица клиент - толкова по-добре. Накрая колкото и да плащате на Рапидо / Спиди / Еконт - за вас това не е разход.

После към този разход добавяте на ЧАСТИ и всички останали и следите средната стойност за единица продукт или група продукти.

Успех.
 
И за София пускайте и обявете като срок на доставка 48 часа.

При Рапидо - 48 часа пада цената още повече при създаване на товарителница се вижда.
 
Ползвам Рапидо от около 2 години - наистина цените има са доста по-ниски от Еконт или Спиди. Понякога получавам оплаквания от клиенти за закъснели пратки, както казаха хората преди мен. Често се случва да ми надпишат и килограмите на пратките, затова - следете си ги в кабинета.
 
Последната ми покупка от Емаг я доставиха от Рапидо без проблем. Когато върнах същата покупка (несъответствие с описанието на сайта), пратката я взеха от Спиди. Така че, явно са едни и същи. А щом от Емаг ги ползват, значи не са чак толкова зле.

п.с. От Еконт също бавят пратките, или по-скоро известията с смс че има пристигнала пратка.
 
Последната ми покупка от Емаг я доставиха от Рапидо без проблем. Когато върнах същата покупка (несъответствие с описанието на сайта), пратката я взеха от Спиди. Така че, явно са едни и същи. А щом от Емаг ги ползват, значи не са чак толкова зле.

Да, едно са. Speedy и Rapido са обединиха преди няколко години.
 
Имам въпрос към колегите онлайн търговци, които работят с куриера, за който е темата: зачестиха ли напоследък проблемите ви с него? Искам да разбера дали само при мен работата не върви. Дали нещо аз бъркам? Става въпрос за сравнение с услугите им от преди 2 месеца.
 
Да, в последно време имаме няколко случая на забавени пратки или такива при които куриера звъни на получателя и не отива реално да достави пратката. В основанието за недоставяне на една от пратките дори беше написано "претоварен" (явно имат недостиг на хора, или хората им имат проблем).
До колкото ми е известно Рапидо пак започват работа със Спиди и вече може да се пращат пратки и до тяхни офиси, което значително улеснява процеса. По неофициална информация вероятно Спиди ще ги купят.
 
Благодаря за отговора. И аз разбрах за покупката, също и че се преструктурират. Работата е в това, че като има гаф нашите клиенти се карат на мен и аз съответно търся обяснение от техния кол център. Вероятно някой там си го отнася за пропуски в работата и понеже работата не се оправя, а май обратното , тука при нас се появи хипотезата, че нещо сме ги и разсърдили с прекалени претенции.
Общо взето отношенията ни вървяха добре преди.
 
Последно редактирано:
рапидо са собственост на спиди от години
 
Рапидо ползвам офисите на Спиди, защото нямат собствени офиси, поне в моя град :D Куриерска фирма без офис е смях
Всички имаме проблеми с Рапидо,евтино взимат,но нямат хора,4 дни не ми е доставена пратка.
 
Здравейте, собственик съм на малък електронен магазин за дигитален печат върху дрехи. До момента основно изпращам пратките си с Еконт до техен офис или със Спиди до адрес на клиента.
Днес обаче се свързаха с мен от Рапидо и ми изпратиха оферта. Цената до адрес е с почти лев под тази на Спиди, но аз нямам никакъв опит с тях. Дали някой може да сподели впечатления от работата си с тях? Заслужава ли си да се прехвърлям от Спиди на Рапидо?
Избягвам да говоря лошо за който и да е било, но с Рапидо имах много перипетии преди години. Чаках пратките по 5 дни, куриерите се скатаваха. Кликваха и веднага затваряха по телефона, въобще не изчакваха. После да се оправдаят "той не вдигна". Така веднъж ги хванах, защото докато понякога съм в банята или до магазина и телефона не е в мен, няколко пъти се оказа, че телефона беше в мен. Върнах обаждане веднага, буквално на секундата, и никой не ми вдигаше. Това им бяха коренните номера да пропускат адреси, когато имат да вземат или да доставят пратка, много пратки, "overwhelmed" когато са един вид. Това не е оправдание обаче. Куриерът ме обиждаше по телефона пък в друг случай. Управата дори не ми се извини, нито куриера. Отношението им е крайно некоректно и съм се попарил много пъти с тази фирма. Може напоследък да са си подобрили качеството, не знам, от години заявявам на онлайн шоповете, че не искам да ми пращат пратките по Лео Експрес или по Рапидо.

П.П. Сега видях пост по-нагоре, че ги купува Speedy. Логична развръзка, не се очакваше друго.
 
Последно редактирано:
това за безплатната доставка... не го вярвам, че още има хора, който мислят, че наистина е безплатна...
 
това за безплатната доставка... не го вярвам, че още има хора, който мислят, че наистина е безплатна...
Не мисля, че има хора, вярващи в това, че магазините предлагат безплатна доставка. Всеки е наясно, че тя е включена в крайната цена на поръчката. Безплатната достава е на практика маркетингов инструмент, целящ да улесни потребителя в сравняването на продукта от различни търговци, както и да го накара да си мисли, че му е един вид подарък, което грам не е така. Често тази безпланта доства е обвързана с обем продукти или генерирана крайна сума над определена стойност, както и с някакво действие - безплатна доставка ако споделиш купения в някоя социална мрежа продукт, даване на ревю за продукта, направен овърселинг, покана на приятел по мейл или друг ел. начин и т.н. ;)
 

Горе