Това не е точно така. Може да се таргетират хора, харесали H&M само, ако съответния човек е админ на страницата на H&M. В противен случай Facebook щеше да бъде осъден от хиляди бизнеси по света. Въвеждайки H&M като таргетиране по интереси означава, че евентуално някаква част от таргета може и да се харесала страницата на H&M, но не се знае нито дали е официалната страница, нито нищо.
Така е, примера с H&M се пропуква, защото е прекалено популярна марка и има много страници свързани с H&M. Но ако искаш да таргнетш някоя група и името и е малко по-конкретно и не се повтаря, а групата е достатъчно голяма за да я хване Audience манагера, няма да имаш никакви проблеми, никой няма да съди фейсбук, както не ги съдят че предоставят информация за локацията и доходите на хората. Те не ти предоставят информацията кои точно са тия хора, просто те си знаят и ти ги таргетват.
Другите неща са така, макар е за динамичните реклами ти трябва доста голям трафик през сайта, иначе са много скъпи.