що се пънеш а му обясняваш ? Не вижаш ли , как напоследък е пълно със строители, предприемачи, "брокери", рекламни агенти и кви ли не "Баце" !!!!Много погрешно.
Подробно ме мързи да съставям и да обяснявам защо точно тая картинка горе няма нищо общо с понятието "дизайн". И то не защото е грозна.
Фотошопер и дизайнер са две много различни неща. Дизайн от 1-2 книжки за Фотошоп не се учи, нито пък 10 години практика във Фотошоп ще направи от някого добър дизайнер.
Дори едно силно развито чувство за естетика не прави от някого и 1/5 дизайнер. Дизайнът се учи в специализирано училище или от купчини книги и съответна практика, не от тюториали от интернета. Такова училище в БГ за съжаление май няма, ако съдя по работата на сума ти родни дизайнери, завършили Художествената Академия.
Дизайнерът знае защо трябва да се използват точно тия цветове, защо едикоя си колона трябва да е точно толкова широка, колко трябва да е разстоянието между два определени елемента, къде трябва да се сложи тая снимка в блока от текст, трябва ли тоя бутон да има сянка или не, колко символа текст трябва да има на един ред,......... Фотошоперът понякога има някаква смътна интуитивна идея за тия неща, често - почти никаква. Да не говорим за клиента.
Аз примерно имам подобна смътна идея как се прави трансплантация на черен дроб (разбирай бая съм сръчен с ножове и всякакви хладни оръжия). Ама още не мога да го намеря тоя форум къде мога да си намеря клиент да ми плати да му направя една операцийка на частно... Ефтино ше му зема. Естествено клиентът съди за качеството на свършената работа по това дали му седи удобно новият орган и дали има главоболие след упойката, да не би случайно да съм го инсталирал на погрешното място и тем подобни... Що да се ръси за дофтор в частна клиника де е учил 6 години и специализирал поне още толкоз?!
Щот не гледаш. Като се занимаваш с нещо, познавай си нишата.Ми аз невиждам да го прави
Клиентите в общия случай те наемат като дизайнер, консултант и бавачка едва ли не. Твоя работа като дизайнер или разработчик (или уотевър) да им изслушаш беглата идея какво искат, след което да ги ориентираш по начин, по който ще те разберат. Разбира се, след това остава да реализираш проекта.Ще го повторя - Клиентите не търсят това, което на мен ми харесва. Клиентите търсят това, което на тях им харесва.
Оправих го малко за да е малко по-смислено. Даже думата "харесва" не е точната в случая ама да не залитаме в детайли..(Интелигентните) клиенти търсят това, което се харесва на ТЕХНИТЕ собствени клиенти. Останалите са идиоти и не си заслужава да се работи за тях.
Всички възможни обяснения подлагат под съмнение или компетентността, или интелекта ти.
И двете прекалено обективно гледате на нещата или се правите на много благовъзпитани. По-голямата част от хората са тъпи гьонове и тоя факт трябва да се отбелязва често и достатъчно живописно... Особено във форум. Културата си я пазете за срещите с клиенти. Може да си отпуснете душичката тука поне, няма се хабите да правите добро впечатление.
То по тая логика няма смисъл и да се пише в тоя форум... Ако исках да пиша смислени неща, щях да съчинявам само мейли с оферти към потенциални клиенти. Или да се пробвам в журналистикатъ... Се неща де могат да доведат до практическа изгода.Ами не виждам смисъл да се пишат дори и във форум безмислени неща, само и само останалите да ти ръкопляскат.
А ти винаги може да насочваш и ограничаваш творчеството си към определена таргет група, щом това ти доставя удоволствие.
Какво общо има линк към сайта на търговския регистър (линка е public.brra.bg/Documents/RetrieveDocument.ra?DocGuid=3fed02a3b6514fc5a83ca8b670b1e9e6 ) с моя бизнес и кое точно е маркетингов материал в поста ми?ПС: Както примерно юзърката над мене прави... Продължава упорито да си поства маркетинговите "материали" с надеждата това да повлияе положително на бизнеса й.
Такъв приход от продажби говори сам за компетенцията ми като мениджър продажби и доколко разбирам какво искат клиентите.
Ще се съглася с теб Ако ми дадеш по-точен критерий за измерване ефективността на мениджър продажби.Не че нещо, ама тези цифрички (били те и 27 млн.) сами по себе си никак, ама никак не доказват колко добър мениджър продажби си и колко добре си разбираш клиентите.