От: От: Уеб Дизайн
Чудесен коментар! Благодаря за включването.
Не смятах да се впускам в подробности, но понеже се обсъждаше компетенстност и интелигентност (на база 2 линка!) без да са взети предвид редица фактори и критерии, дадох прост пример с цифри.
Понеже и без това се отклонихте от основната тема, то бих вмъкнал няколко думи за измерването на ефективността на продажбите от научна гледна точка 8)
Трябва да има сравнение при критерия за оценка - една стойност сама по себе си наистина не представлява нищо, тъй като не може да се определи пазарната й позиция спрямо другите субекти.
Т.е., при разработване на критерия може да се сравни ефективността на реализацията на даден продукт на различни пазарни сегменти. Да се отчете влиянието на цената, количеството на продажбите за изминал период, условията на доставка и т.н.. Да се направи анализ на продажбите за някакъв по-дългосрочен период (2-3 години) и вече оттам да се формулират изводи за ефективността на действията на мениджъра в средносрочен план на целевия пазар.
Чудесен коментар! Благодаря за включването.
Не смятах да се впускам в подробности, но понеже се обсъждаше компетенстност и интелигентност (на база 2 линка!) без да са взети предвид редица фактори и критерии, дадох прост пример с цифри.