Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Най-добрите хостинг компании 2012


  • Общо гласове
    269
Статус
Not open for further replies.
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Ползвам Superhosting.bg и съм изключително доволен. Най-вече от нечовешки добрия съпорт. Отговарят и на най-тъпите ми въпроси супер бързо.
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Jump.bg си остава най-добрият избор за мен. 100% ъптайм, 24/7 съпорт, от страна на защита и сигурност - 100% : )
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Hostgator няма грешка,според мен Hostgator,Bluehost и GoDaddy,няма значение кое ще изберем,единствено godaddy няма live support,тва е единствения минус
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Аз съм на хост.бг, за сега не съм имал проблеми и съм доволен.
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Аз ползвам host.bg - винаги ми помагат, когато имам нужда;
Superhosting.bg - не съм имал проблеми, но в промоциите им винаги има някакви уловки и ме разочароваха отначало;
ICN.bg - за поддръжка тук всяка забравете - досега не съм получил адекватно отношение;
Cbox.biz - една замираща компания;
Hostgator.com, DreamHost, GoDaddy - не отговориха на очакванията ми.
За USA ползвам eleven2.com - средно доволен;
За EU -hetzner.de - не съм имал проблеми, но контрол панела е по немски сложен.
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Аз имам на 4 места СуперХостинг, Гейтора, ICN и Ню Дизайн.
SuperHosting - много доволен - хостинга бърз, хората любезни. Скъпи. Планът, който имам в ХостГейтор е за 100$ на година, хора. С неограничено пространство и трафик, което значи никога нищо да не триеш от пощите. Най-близкото, което имат СуперХостинг е 21,70 лв на месец или 180 $ на година. Услугата - много доволен, не е по-добра нито по-лоша от СуперХостинг.
Другите две съм от скоро и още няма да изразя мнение, но цените им са доста конкурентни също.
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

superhosting.bg е много добър вариант. Скоро ще пуснат и Cloud services.
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Hostsean - според мен са добър хост със добри услуги.
HotHost - в момента се преместих на тях и ще видим какво е положението.
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

sysntrance.euа едно от новите на пазара мисля че имат добри оферти... дори има и free hosting.. do 1gb
 
От: От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

sysntrance.euа едно от новите на пазара мисля че имат добри оферти... дори има и free hosting.. do 1gb

Малко несериозно ми се вижда, половината им сайт не работи, на контакти един мейл и толкова. И това фирма ли е или просто някой е решил да предлага услуги?

По темата
host.bg
icn.bg
hostbulgaria

qhoster.bg - много много зле...
 
От: От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Малко несериозно ми се вижда, половината им сайт не работи, на контакти един мейл и толкова. И това фирма ли е или просто някой е решил да предлага услуги?

По темата
host.bg
icn.bg
hostbulgaria

qhoster.bg - много много зле...

Дизайна е мой, не знам дали са е получил както трябва, но на него му харесва... а сайта просто предлага услуги не е фирма или прочие...
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

От няколко месеца ползвам услугите на ICN.Bg и съм доволен. Поддръжката отговаря бързо и точно, а услугите са невероятни.
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Цветозар Угринов - ставал клиент безбройно много пъти и после се е налагало да му връщаме платените суми ... Кое точно е зле не се знае ...
 
От: От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Цветозар Угринов - ставал клиент безбройно много пъти и после се е налагало да му връщаме платените суми ... Кое точно е зле не се знае ...

Безкрайно много пъти? Колко точно пъти? Взехме VPS за наш клиент плащаме, след колко време пуснахте VPS да ви припомня ли? Колко обаждания на денонощния ви телефон за поддръжка който никой не вдигна не съм сигурен колко пъти, на мобилния след също не си спомня колегата колко пъти се е обадил отговора беше ''в движение съм... като съм в офиса ще го пуснем'' пфф пуснахте го след 5 часа от последното обаждане и не съм сигурен колко обаждания...

И така... пуснахте VPS на клиента след това проблеми, проблеми, проблеми, проблеми.
Да припомня на втория ден VPS не работи доста часове, никаква връзка с денонощната ви поддръжка, нито на мейл, нито скайпа който сте дали, нито на телефон. след не съм сигурен колко часа в скайп ни отговорихте, че имало проблем някакъв и толкова. На другия ден пак, и пак и пак и пак и пак проблеми след което клиента каза искам си парите! ( клиента има офис до нашия ) и без желание за разправии ние му върнахме парите.
Да ви припомня, вие на нас не! :)
Същия клиент преди това имаше проблеми с Реселър хостинг при вас няколко месеца преди това, и наистина се чудя защо реши и VPS да си вземе при вас.
Както и да е клиента фалира и му изкупихме и фирмата и всичко останало но това е друга тема. Суми не сте възстановявали, защото за VPS не възстановявате, нито за реселър. Така, че какви пари сте върнали?

Поддръжката Ви???
( по телефона ) Един мъж който който е в движение и една жена която не знаеше за какво става въпрос.
( скайп ) отговаряте след колко часа обаче?
( мейл ) след колко часа?

Клиенти сме ви били преди много време за споделен хостинг 2004 г. тогава бяхте qhoster.net а сървърите ви бяха в сащ.
Когато бяхме на хостинга ви в сащ за 1 сайт ДА БЯХМЕ ДОВОЛНИ 2004г.

VPS сме вземали от jump.bg за друг наш клиент, цък цък цък веднага, поддръжката веднага отговаря, да има кой да ти вдигне телефона и всичко както си му е реда.

Имахме и клиент който от вас отиде в tophost после от там не си спомням къде го преместихме но и вие и топхост сте много зле.
Ако имате желание да спорим и да се нападаме няма проблем. Тел. обаждания са през централа като са записани. Мейлите и историята от чат-а също ги пазим.
 
От: От: От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

Безкрайно много пъти? Колко точно пъти? Взехме VPS за наш клиент плащаме, след колко време пуснахте VPS да ви припомня ли? Колко обаждания на денонощния ви телефон за поддръжка който никой не вдигна не съм сигурен колко пъти, на мобилния след също не си спомня колегата колко пъти се е обадил отговора беше ''в движение съм... като съм в офиса ще го пуснем'' пфф пуснахте го след 5 часа от последното обаждане и не съм сигурен колко обаждания...

И така... пуснахте VPS на клиента след това проблеми, проблеми, проблеми, проблеми.
Да припомня на втория ден VPS не работи доста часове, никаква връзка с денонощната ви поддръжка, нито на мейл, нито скайпа който сте дали, нито на телефон. след не съм сигурен колко часа в скайп ни отговорихте, че имало проблем някакъв и толкова. На другия ден пак, и пак и пак и пак и пак проблеми след което клиента каза искам си парите! ( клиента има офис до нашия ) и без желание за разправии ние му върнахме парите.
Да ви припомня, вие на нас не! :)
Същия клиент преди това имаше проблеми с Реселър хостинг при вас няколко месеца преди това, и наистина се чудя защо реши и VPS да си вземе при вас.
Както и да е клиента фалира и му изкупихме и фирмата и всичко останало но това е друга тема. Суми не сте възстановявали, защото за VPS не възстановявате, нито за реселър. Така, че какви пари сте върнали?

Поддръжката Ви???
( по телефона ) Един мъж който който е в движение и една жена която не знаеше за какво става въпрос.
( скайп ) отговаряте след колко часа обаче?
( мейл ) след колко часа?

Клиенти сме ви били преди много време за споделен хостинг 2004 г. тогава бяхте qhoster.net а сървърите ви бяха в сащ.
Когато бяхме на хостинга ви в сащ за 1 сайт ДА БЯХМЕ ДОВОЛНИ 2004г.

VPS сме вземали от jump.bg за друг наш клиент, цък цък цък веднага, поддръжката веднага отговаря, да има кой да ти вдигне телефона и всичко както си му е реда.

Имахме и клиент който от вас отиде в tophost после от там не си спомням къде го преместихме но и вие и топхост сте много зле.
Ако имате желание да спорим и да се нападаме няма проблем. Тел. обаждания са през централа като са записани. Мейлите и историята от чат-а също ги пазим.

Реселъра е отказан, после и ВПСа. Не виждам как активиране на услугата през уикенда и то през нощта със закъснение 4 часа ни класира в графата : много много зле ....

Ако желаете да се активират услугите Ви веднага ползвайте плащане с кредитна карта, PayPal, Moneybookers ...

Не виждам как сме по-зле от топхост ... Клиентите ни казват точно обратното.

В момента предлагаме услуги като споделен хостинг, ВПС (OpenVZ & Xen) и наети сървъри какво в Германия, така и в САЩ.

Да през 2004 предлагахме само споделен хостинг на сървъри в САЩ.
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

5 След обяд вечер ли се пада? Купуваме VPS не искаме доставка на кухненско оборудване за да е различно, че деня е неделя....
По тази логика понеже е било неделя ли не си вдигахте денонощните телефони и не отговаряхте на мейлите? ( всъщност проблема с неработещия VPS беше в понеделник работен ден все пак.
Вторник пишем ви, че vps пак е долу от часове отговаряте ни след близо 3 часа ако искаме да ни преместите на друг сървър. ( след 3 часа ) ( телефоните пак никой не ги вдигна във вторник работен ден )

За плащането? Кое е бавното чрез плащане в epay.bg ? което се отразява веднага...
топхост са по-зле всъщност от тях по-зле няма.
Не ви нападам, ползвал съм услугите ви изобщо ще съм доволен и си казвам мнението.
 
От: Хостинг Класация - Предприемач.ком 2012

За VPSa уцелихте точно момента в който имаше проблем с мрежовия кабел на сървъра, който беше сменен. Поради това загубихме още 2 VPS клиента. Сървъра Ви е бил офлайн поради тази причина. Нямаме случай в който да не сме отговаряли по имейл в продължение на 2-3 дена както твърдите. Ако желаете пак може да ползвате услугите за Вас ще направим специално предложение 1 месец безплатен VPS по избор, поради проблемите, които сте имали.
 
Статус
Not open for further replies.

Горе