Безкрайно много пъти? Колко точно пъти? Взехме VPS за наш клиент плащаме, след колко време пуснахте VPS да ви припомня ли? Колко обаждания на денонощния ви телефон за поддръжка който никой не вдигна не съм сигурен колко пъти, на мобилния след също не си спомня колегата колко пъти се е обадил отговора беше ''в движение съм... като съм в офиса ще го пуснем'' пфф пуснахте го след 5 часа от последното обаждане и не съм сигурен колко обаждания...
И така... пуснахте VPS на клиента след това проблеми, проблеми, проблеми, проблеми.
Да припомня на втория ден VPS не работи доста часове, никаква връзка с денонощната ви поддръжка, нито на мейл, нито скайпа който сте дали, нито на телефон. след не съм сигурен колко часа в скайп ни отговорихте, че имало проблем някакъв и толкова. На другия ден пак, и пак и пак и пак и пак проблеми след което клиента каза искам си парите! ( клиента има офис до нашия ) и без желание за разправии ние му върнахме парите.
Да ви припомня, вие на нас не!
Същия клиент преди това имаше проблеми с Реселър хостинг при вас няколко месеца преди това, и наистина се чудя защо реши и VPS да си вземе при вас.
Както и да е клиента фалира и му изкупихме и фирмата и всичко останало но това е друга тема. Суми не сте възстановявали, защото за VPS не възстановявате, нито за реселър. Така, че какви пари сте върнали?
Поддръжката Ви???
( по телефона ) Един мъж който който е в движение и една жена която не знаеше за какво става въпрос.
( скайп ) отговаряте след колко часа обаче?
( мейл ) след колко часа?
Клиенти сме ви били преди много време за споделен хостинг 2004 г. тогава бяхте qhoster.net а сървърите ви бяха в сащ.
Когато бяхме на хостинга ви в сащ за 1 сайт ДА БЯХМЕ ДОВОЛНИ 2004г.
VPS сме вземали от jump.bg за друг наш клиент, цък цък цък веднага, поддръжката веднага отговаря, да има кой да ти вдигне телефона и всичко както си му е реда.
Имахме и клиент който от вас отиде в tophost после от там не си спомням къде го преместихме но и вие и топхост сте много зле.
Ако имате желание да спорим и да се нападаме няма проблем. Тел. обаждания са през централа като са записани. Мейлите и историята от чат-а също ги пазим.