Въпроса е къде наистина трябва да се добави този код ?
Ем логично е да е толкова, защото през 15мин се отваря site under на определен ип адрес.Тука пишете за 1000 импресии 1 евро. Само че 1000 импресии според аналитикса или според адкеш панела,зашото от снощи в 12 часа сайта ми е направил 20,000 импресии а в адкеш панела пише:
5 651 импресии - 3,28 €
Става въпрос само за under-site рекламата
, , , ,
Изобщо не е логично, защото не е така както казваш.Site under си се появява редовно просто ти броят един за едно IP.Ем логично е да е толкова, защото през 15мин се отваря site under на определен ип адрес.
Не се коси - нищо лично.лега прав си. Не съм се изразил точно, но чак пък толкова да ти е смешно....
Като гладам за твоите сайтове само готови платформи като Wordpress използваш, и ми е чудно откъде ги научи тия тагове къде се намират?
Тука пишете за 1000 импресии 1 евро.
При мен през 15мин изкача и съм много доволен за сега.Изобщо не е логично, защото не е така както казваш.Site under си се появява редовно просто ти броят един за едно IP.
Това са поредните дюс тарикати. :evil:
Тука пишете за 1000 импресии 1 евро. Само че 1000 импресии според аналитикса или според адкеш панела,зашото от снощи в 12 часа сайта ми е направил 20,000 импресии а в адкеш панела пише:
5 651 импресии - 3,28 €
Става въпрос само за under-site рекламата
Не се губят импресии. Вижте сега нека да речем, че сайта ти днес има 5000 импресии. Site-under не се показва при първото влизане в сайта, а при следващото действие (примерно потребителя отваря друга статия, която е видял по сайта, след като вече е влязал) Ако някой влезе в сайта от google, прочете си статията и излезе, adcash тази импресия не я зачита защото няма импресия на site-under, рекламата не се е показала. Ето защо има разлика м/у импресиите примерно в аналитика и adcash. И още нещо при определен брой импресии направени от 1 IP рекламите спират да се показват.
И зависи от действията на потребителите - може 2 евро да са а може и 0.02.1000 импресии на site under а не на сайта. А едното евро е ориентировъчно.