От: Ще се женя! Моля помогнете...
Моето най-добро предложение, като човек минал по същия път е да си наемеш сватбен агент, спестява ти времето нервите и най-важното ще можеш да серадваш на сватбата си, вместо да се оглеждаш през цялото време за пропуски в организацията. Не ти е това работата точно в този ден. Агента струва пари, но реално не са толкова много, изчислих че съч бил натоварен с около 300 лв за сватба, която струваше 13 000 ( без роклята и костюма), отделно хонорар, който не помня колко беше, но ми се стори справедлив, та чак и съмнително евтино. Да не говорим, че освен сестра ми която събираше подаръците, никой роднина не беше натоварен с каквото и да е покрай сватбата, просто си гледаха кефа. Диджей, видео,снимки, украси, торти, балет, танцъорки и пр. не съм уреждал, видях ги на тържеството, малко каточгост се чувствах, само певачка нямахме, защото не ни стигна бюджета за Nightwish
та ни ги пуснаха на мп3.
Агентите си имат контакти с нужните хора, това което ти ще правиш седмица, те го свършват с еднонутен тел. разговор. Предлагането е според бюджет и желание, но пак казвам - реално не тимоскъпява сватбата кой знае колко.
Сам си правих дизайна на поканите, и накупих алкохол за ресторанта. Другото което свърших е да казвам "това да, това не"
За втората сватба пак с агент ще действам
120 км от София -реален шанс да си към Пловдив, ако е така мога да препоръчам хора.