От: въпрос за crocmint
Прочетох цялата тема и изкрено се радвам, че нещата са потръгнали за regen, както и за помоща от форума към начинанието му. Успех на всички, които имат търпението, желанието и умението да печелят от афилиейт, започвайки от 0-та.
Аз не само се надявам, но и вярвам, че ще се получи. Аз с каквото мога ще помагам. Много е важно да имаш добра визия, последно време, да не кажа почти винаги на такъв тип сайтове се гледа баунс рейта да е нисък, това определя качеството - съответно и доброто му позициониране в търсачките. Ще видиш, че след 50тия потребител на ден ще започнеш да имаш резултати и хубавото при този бизнес е, че инвестицията се отплаща бързо, при наличието на таргетиран трафик.
Не пропускай социалния елемент, който вече се взима под внимание и вина, когато изграждаш подобен тип сайт, мисли и за бранда. Все пак знаем, че Google харесва това, респективно ще те показва в даден SERP на челни места, защото си експерт в областта. Ето някои неща, които трябва да са добре направени в началото, другото ще израждаш:
1. Съдържанието. Важно е когато даден потребител дойде на сайта ти, той да получи информацията по най-смилаемия начин. Използването на термини е допустимо за всяка нищо, но е редно и да се даде кратка дефиниция. Защо? Защото хората, които не го разбират винаги ще се разровят в сайта ти на открият какво точно означава, което е трик и да ги задържиш при теб, а не да дадеш трафик на Wikipedia. Не е изключено да водиш и към нея - давайки на Google да си мисли, че имаш добри линк нейбърс, но защо? Може и ти да го направиш. Поне аз така мисля, че е редно.
2. Визията. навигация. Не пренебрегвайте визията, навигацията и добре подредените елементи. Колкото по-лесно успява да се оправи потребителя с браузването на сайта ти, толкова повече той ще го прави. Неща от рода на скрити страници и достъпа до тях, чрез няколко клика (а реално искаш да акцентираш върху тях), не е добра опция. Да, не можеш да сложиш всичко на 1-2 клика от мястото, на което е попаднал. Но може да направиш добра-логична връзка. Ако е дошъл за hair loss, не виждам смисъл да има в сайтбара линкове към sexual health категория. По-скоро към някой друг съвет свързано с това. Нещо от рода на "5 tips to keep your hair shiny and strong". А от там пак може да го препратиш към продуктовата страница или ревю на някой продукт. Акцент - винаги гледай на всяка страница, пост, категория да акцентираш върху основното, което би заинтересувал потребителя, разглеждайки/четейки информацията там. Разпиляването не е добро както за теб, така и за решението, което се предполага да вземе потребителя - колкото по в целта го удряш, толкова по-голям успех ще имаш / конверсия.
3. Цел. Изграждайки горното винаги си задавай въпроса - каква е целта ми. Какво целя с този сайт / страница. В случая - да го насочиш към взимане на решението "купувам", но преди това се минава през "имам проблем", "какво може да ми помогне за решаването му?" и "да, харесва ми, ще пробвам". След това идва "купувам го" или "ще му дам шанс". За жалост всеки успял сайт / уебмастър минава през това, като част от детайлното мислене на потребителя. Потребителско поведение, от което се отваря повече работа или "тунинговане" на процеса по продажбите.
Дано това помогне в началото.