Blinky
Owner
От опита мога да кажа, че продажбата на домейни и една от най-неблагодарните пера на който и да е хостинг. Не само, че %, който се взима за всеки, ако продаваш на регулярна цена, но и един домейн може да създаде адски много работа на даден сървис провайдър, като вие като хора от страната на собственика му знаете най-добре. То не са абюси, трейндмарк нарушения, фейк инфо и какво ли не. За това и някои продавачи на домейни са решили, че оправданата цена, не е тази която е ниската пазарна, а реално по-висока. За жалост това като клиент няма как да се разбере, защото те просто имат едно годишно (или две-три и нагоре) подновяване, което им се вижда идея повече от това при някои други.
Не защитавам никой, просто правя бърза констатация на това, което притеснява хората, плащащи повече. Сигурен съм, че и @s1yf0x ще даде идея по-компетентно мнение по-въпроса, да не кажа най-компетентното. Не се гледа само самия домейн и това, че някъде е по-скъп, другаде не, а и качеството на услугата зад него - а именно отдаването му. Бях на Godaddy, които едно време бяха с най-тънките .com домейни, поне по мои наблюдения тогава, но когато ставаше дума за каквито и да нарушения бях забелязал, че за разлика от nickname и namecheap, не те питат, а директно си спират домейна....другите пращаха мейли с това, че някой има еди какво си оплакване и е нужно някакви действия от страна на собственика преди каквото и да е действие от тяхна страна, което е по-правилната политика и е свързана със съпорт, риск от съдебни проблеми. Така, че зад домейна не седи само един домейн, а цяла услуга.
Не защитавам никой, просто правя бърза констатация на това, което притеснява хората, плащащи повече. Сигурен съм, че и @s1yf0x ще даде идея по-компетентно мнение по-въпроса, да не кажа най-компетентното. Не се гледа само самия домейн и това, че някъде е по-скъп, другаде не, а и качеството на услугата зад него - а именно отдаването му. Бях на Godaddy, които едно време бяха с най-тънките .com домейни, поне по мои наблюдения тогава, но когато ставаше дума за каквито и да нарушения бях забелязал, че за разлика от nickname и namecheap, не те питат, а директно си спират домейна....другите пращаха мейли с това, че някой има еди какво си оплакване и е нужно някакви действия от страна на собственика преди каквото и да е действие от тяхна страна, което е по-правилната политика и е свързана със съпорт, риск от съдебни проблеми. Така, че зад домейна не седи само един домейн, а цяла услуга.