Бате, да. И не съм казвал, че е много подходящ за случая. Но все пак, ако е към фирма, там си имат онлайн оперативки през тимса всеки ден, стори пойнтс в джирата, и фул тайм не значи нищо когато имаш параметри за всеки таск. А това, че е някъде хоум офис нищо не значи.Да работиш "по проекти които или му дават или си намира" не ми звучи на фулл-тайм, а баш на фрийленщина? Нали тук говорим, че за сериозните бизнеси фрийленсърите не са опция.
Тук по-скоро обсъждахме дали един сериозен онлайн магазин следва да има in-house човек или е по-удачно да аутсорсне към фрийленсър и/или фирма. Съгласен съм за сравнението м/у фирмите и фрийленса, но когато поддържаш голям онлайн магазин нито едното, нито другото е достатъчно удачен вариант, нужен ти е in-house човек, който е запознат не само с кода, но и със самите процеси в бизнеса.
Може да има. И това е вариант. Сценария с един човек, отговарящ за магазина и екип от хора (може и аутсорс, което знам в моя случай) постоянно са във връзка също е добър. Един човек ин-хаус за магазина е ОК, ама какво точно? Фронт енд, бек енд, дизайнер, SEO, контент райтър? И така, този човек знае за бизнес процеса и може да изисква съответно какво да се изпълни. Дори предложенията идват от самите фирми, поддържащи онлайн магазина - най-вече за фичъри и технологии. За голям магазин, на който бизнеса изцяло разчита - ин-хаус екип си е нужен. Но вече спора може да дойде от това, кое е по-правилно, но реално по-правилното винаги идва от мащаба и парите.Тук по-скоро обсъждахме дали един сериозен онлайн магазин следва да има in-house човек или е по-удачно да аутсорсне към фрийленсър и/или фирма. Съгласен съм за сравнението м/у фирмите и фрийленса, но когато поддържаш голям онлайн магазин нито едното, нито другото е достатъчно удачен вариант, нужен ти е in-house човек, който е запознат не само с кода, но и със самите процеси в бизнеса.
Гууд лък да продадеш услугата "Поддръжка на онлайн магазин" на смислена цена, ако клиент е типичният бг търговец с Уукомерс/Опенкарт/Престашоп/Шопифай/...