happyslacker
New Member
НАП-Варна посрещна 150-хилядния клиент с букет
Министерството на истината съобщава, че средното време за обслужване на един клиент в офиса на НАП-Варна е 7 минути, което се счита за двойноплюсдобре. Министерството на изобилието допълва, че с парите събрани от данъци ще помага на гражданите (ако остане нещо след административните разходи по поддръжка на Европейската империя на злото).
Ако вашият отговорът на анкетата по-горе е престъпмисъл, моля останете пред компютъра си, до 5 минути ще дойде екип да ви арестува. Благодаря за съдействието.
Днес директорът на дирекция "Обслужване" при ТД на НАП-Варна Тодор Манев посрещна 150-хилядния клиент на местния офис с букет цветя.
Това бе Красимира Бобева, която работи като банков консултант и посети териториалната дирекция, за да и бъде издадено удостоверение за липса на задължения.
"По принцип ползвам електронните услуги, предоставяни от НАП, но днес ми се наложи ви посетя, за да ми бъде издадено удостоверение за наличие или липса на задължения. Очаквах да бъда обслужена любезно, но не и да бъда посрещната с цветя", сподели развълнувано Бобева, цитирана от Варна24.
"Правим всичко необходимо, за да осигурим бързо и качествено обслужване на варненци. Чрез системата за обслужване на клиентите следим натовареността на всяко работно място и при натрупване на граждани отваряме допълнителни гишета, за да бъдат те обслужени своевременно", заяви директорът на "Обслужване" Тодор Манев.
Министерството на истината съобщава, че средното време за обслужване на един клиент в офиса на НАП-Варна е 7 минути, което се счита за двойноплюсдобре. Министерството на изобилието допълва, че с парите събрани от данъци ще помага на гражданите (ако остане нещо след административните разходи по поддръжка на Европейската империя на злото).
Ако вашият отговорът на анкетата по-горе е престъпмисъл, моля останете пред компютъра си, до 5 минути ще дойде екип да ви арестува. Благодаря за съдействието.