SmartBusiness
Active Member
Внимавайте какво си слагате по страниците във фейсбук. Интересното е, че фирмата, която поддържа страницата е глобена с 1500 лева. Мухахахахахаха. :lol::lol::lol:
Комисията за защита на конкуренцията наложи сериозна глоба на българска фирма за захарни изделия заради Григор Димитров. Санкцията е в размер на 236 431 лева. Причината е, че на страницата си в социалната мрежа "Фейсбук" от компанията са използвали неправомерно снимка на първата ни ракета с цел реклама на продукта си.
Глобата е за „Монделийз България Холдинг“ АД, която произвежда и разпространява бисквити на българския пазар. Санкцията беше наложена, след като Григор Димитров сезира КЗК за нарушението. Освен негова, е използвана и снимка на първата ни ракета при жените Цветана Пиронкова.
Комисията за защита на конкуренцията приема, че посочените фотоси имат качеството на рекламни материали, поради което, вследствие на позициониране на посочената марка върху снимките, се прави асоциация, че спортистите са рекламни лица на бисквитите. Така най-добрите ни тенисисти биват припознавани като лица, рекламиращи, подкрепящи и препоръчващи тези продукти. Установено е, че Гришо и Пиронкова не са рекламни лица на марката и в случая става въпрос за заблуда на потребителите.
Със същото решение КЗК наложи санкция и на „Ноу Уей“ ЕООД в размер на 1516 лева за заблуждаващата реклама в качеството му на рекламна агенция, поддържаща страницата във "Фейсбук" на марката бисквити.
Комисията за защита на конкуренцията наложи сериозна глоба на българска фирма за захарни изделия заради Григор Димитров. Санкцията е в размер на 236 431 лева. Причината е, че на страницата си в социалната мрежа "Фейсбук" от компанията са използвали неправомерно снимка на първата ни ракета с цел реклама на продукта си.
Глобата е за „Монделийз България Холдинг“ АД, която произвежда и разпространява бисквити на българския пазар. Санкцията беше наложена, след като Григор Димитров сезира КЗК за нарушението. Освен негова, е използвана и снимка на първата ни ракета при жените Цветана Пиронкова.
Комисията за защита на конкуренцията приема, че посочените фотоси имат качеството на рекламни материали, поради което, вследствие на позициониране на посочената марка върху снимките, се прави асоциация, че спортистите са рекламни лица на бисквитите. Така най-добрите ни тенисисти биват припознавани като лица, рекламиращи, подкрепящи и препоръчващи тези продукти. Установено е, че Гришо и Пиронкова не са рекламни лица на марката и в случая става въпрос за заблуда на потребителите.
Със същото решение КЗК наложи санкция и на „Ноу Уей“ ЕООД в размер на 1516 лева за заблуждаващата реклама в качеството му на рекламна агенция, поддържаща страницата във "Фейсбук" на марката бисквити.