lqllqlq
Well-Known Member
Здравейте,
в повечето случай, макар и грозно от потребителска гледна точка при изчерпване на продукт го оставям видим със статус "изчерпана наличност", но има и такива, които просто спирам. На по-голяма част от продуктите промених наименованието (URL адреса) по наложителни причини. Разбира се, всичко това се случи в рамките на няколко седмици, но след изминали поне 3 месеца от старта на магазина. Г вече беше обходил всички адреси, а промените направени от мен доведоха до неизменните 404 Page not found.
Прави ми впечатление, че дори и сега, месец и повече след корекциите, при влизането си бота упорито се опитва да намери именно тези страници. Въпросът ми е трябва ли това да ме притеснява и кога ще ги изчисти като натрупани грешки в Webmaster tools?
Бил съм в подобна ситуация, но с WP блог и там отне повече от 6 месеца, но в този случай говорим за магазин, и се чудя дали това не е проблем и няма ли да се отрази негативно по някакъв начин.
в повечето случай, макар и грозно от потребителска гледна точка при изчерпване на продукт го оставям видим със статус "изчерпана наличност", но има и такива, които просто спирам. На по-голяма част от продуктите промених наименованието (URL адреса) по наложителни причини. Разбира се, всичко това се случи в рамките на няколко седмици, но след изминали поне 3 месеца от старта на магазина. Г вече беше обходил всички адреси, а промените направени от мен доведоха до неизменните 404 Page not found.
Прави ми впечатление, че дори и сега, месец и повече след корекциите, при влизането си бота упорито се опитва да намери именно тези страници. Въпросът ми е трябва ли това да ме притеснява и кога ще ги изчисти като натрупани грешки в Webmaster tools?
Бил съм в подобна ситуация, но с WP блог и там отне повече от 6 месеца, но в този случай говорим за магазин, и се чудя дали това не е проблем и няма ли да се отрази негативно по някакъв начин.