Да ти кажа, според мен 14 дни е най-добре. Понеже така клиента ако няма парите, ще може да ги събере, защото има и малки клиенти който пък оперират със собствени пари, което може да нямат възможност веднага да ги извадят и да платят. Затова ако има дадеш 2 седмици предизвестие ще имат време със сигурност да ги съберат.
Системата позволява само един срок иначе да за годишните планове е по добре да е по дълъг, но пък за месечните 14 дни са много...
Винаги може да превключвате периодите / мсечен / като пишете на съпорта или ако ще се забавите няколко дни просто ми кажете да го отбележа ... целта е не да ви спирам... а да избера добър удобен период...
то някоя година ще се падне великден около 1 май - гергьовден и ще 10-12 дни не работни да видят какво е да замръзне икономиката като банкоматите се изпразнят
14 ми се вижда много човек поне за месечните тъкмо е преполовил как се казва и получава фактура
бих обмислил максимум 10 да не изглежда като coolice е станал с големия касов апартат и смята
Е, като дойде проформата 14 дена предварително, никой не те кара да я плащаш веднага. То ясно си пише вътре какъв е срока за плащането. Иначе че ще има непрочели, неразбрали и шашнати - неизбежно е.
Примерно сметката ми за тока като излезе, имам месец време някъде да я платя. За телефона мисля че е подобно положението.