Полезна статийка. Реших да преведа и нея, защото е наистина полезна и ще си струва още някой да я прочете, въпреки че не знае английски да кажем... Ето в общи линии за какво се разказва:
Статията има за цел да Ви покаже силата на видео клиповете, съчетани със социалните мрежи. Обяснена е чрез случка, разказана стъпка по стъпка, показваща нагледно цялата философия на нещата.
Ноември миналата година. Джеф Джонсън притежава студио за неговия Get More Traffic курс. Той искал да покаже силата на комбинацията между видео клиповете и социалния маркетинг и решил да го направи показно.
1 Джеф избрал продукт за промотиране (продажба). В случая Casio ex-z1080 дигитална камера. Джеф вече има блог за дигитални камери, така че това беше перфектният избор за тази демонстрация - но вярвайте ми - това съвсем не е всичко.
2 Джеф използвал асистента си за да покаже набързо скалъпено видео на самия Джеф, в неговото студио, използвайки дигиталната камера, която продава. Нищо капризно, просто набързо направена презентация на самата камера, защо е толкова готина и къде да намерят блога му за повече информация.
3 Асистента на Джеф качил клипа в Ютуб и още 10 големи видео сайта. Можете да направите това безплатно, но ние препоръчваме платена услуга като HeySpread или Traffic Geyser - ще ви спести МНОГО време и усилия.
4 Той публикувал Ютуб видеото направо на блога си.
5 Той взел УРЛ-то на публикацията в блога и го събмитнал в между 10 и 20 различни социални мрежи, използвайки безплатния тул на SocialMarket
6 Тук е мястото, където "магията" се случва, ясно? След това, той взел действителните видео страници (Ютуб, Майспейс и др) и събмитнал и тези страници, отново използвайки SocialMarket туула. Както преди, той изпрал 10-20 от тези сайтове и отбелязал всяка видео страница.
7. Това е! Даже по - малко от 7 стъпки.
Та какви са резултатите от експеримента? Можете ли да отгатнете?
24 часа след завършване на пректа, Джеф зае 6 от топ 10 места в гугъл за неговата таргет фраза "Casio ex-z1080 10.1 mp digital camera"! Това е ПЕРФЕКТНАТА дълга фраза, която сравняват продавачи и купувачи, и той доминира в резултатите. Той си осигурил комфортни превилегии върху тази камера, и ангажира посетителите си с динамично видео ревю.
Сега, да отбележим нещо важно. Ако проверите резултатите от търсенето сега, ще забележите, че видео страниците от ютуб, гоуфиш все още се ранкват на първа страница с 3 резултата. Джеф не е пипал тези страници, откакто качи видеото през Ноември.
Всички статии от социалните сайтове, вече отдавна са изпаднали от ТОП 10. Точно за това магията е в стъпка 6. Когато правите подобни клипчета отбелязвайте страниците на самите клипове и в други статии и сайтове, освен вашият собствен блог.
Ако искате да се задържите на първите места, просто правете нови клипчета и ги отбелязвайте наново по сайтове. Така новите ще заемат местата на старите, когато те паднат по СЕРП.
На асистента на Джеф, целият проект му отнел 15 минути ВКЛЮЧИТЕЛНО и самия запис. Какво ще кажете... 15 минути работа и 6 от топ 10 резултата в търсачките.
... останалото в общи линии са бул шитс и реклами на прословутия Джеф, като дават и следния линк
http://www.stompernet.net/recommends/jeffjohnson/ за да се запознаете по - обстойно с курса му, как да имаме повече трафик.