Най-новият български филм "Миграцията на паламуда" направи своята премиера, но няма да тръгне по кината, заради твърде завишените финансови условия, които поставят от там. Филмът се посвещава на незабравимия Велко Кънев, който прави последната си роля именно в тази екранна история.
В този филм няма убийства, корупция, измами. Режисьорът и сценарист Людмил Тодоров загърбва и клишето за голямата любов, за да направи
щедра и силна комедия, с прототипи малките-големи хора от малкия град, с интересни усмивки и надежди. Премиерата е факт, но изниква
труднопробиваема стена.
За да се покаже в големите кина, оттам заедно с разпространителите искат почти 95% от приходите. Така отчисленията за държавата и за създателите се вместват в скромните 5%.
Според мен за български филми трябва да има специална регулация. Така че създателите на филма и институциите, които са го финансирали да
бъдат в равностойно положение с киносалоните.
Режисьорът поема риска и забавя екранната среща. Убеден е, че каузата ще има успех. И много скоро зрителите ще видят филма. И как 20 години
след като кандидатвитизчиите Христо и Стефан веселят минувачите по "Раковски", сега се разбират с един поглед и стават виновници за
миграцията на паламуда от Черно море в Янтра.
..............................
Още ли има ИДИОТИ които си мислят че авторите получават нещо особено пък в Славяно Мангалистан.
Автора ако иска пари да си направи сайт(може и безплатен) с бутони за електронно разплащане или поне да си остави адреса и телефон да му изпратя 2.40 като SMS.
НА ПРОДУЦЕНТИ, РАЗПРОСТРАНИТЕЛИ И ПРОЧИЕ НИКОМУ НЕ НУЖНА ПАРАЗИТНА ТВАР ПАРИ НЕ СЕ ДАВАТ А НАПРОТИВ ТРЯБВА ДА ИМ СЕ ВЗИМАТ ЗА ГАВРАТА НА КОЯТО ПОДЛАГАТ ДЙСТВИТЕЛНИТЕ ПРИТЕЖАТЕЛИ НА ПРАВАТА ВЪРХУ ДАДЕН ПРОДУКТ:!:
В този филм няма убийства, корупция, измами. Режисьорът и сценарист Людмил Тодоров загърбва и клишето за голямата любов, за да направи
щедра и силна комедия, с прототипи малките-големи хора от малкия град, с интересни усмивки и надежди. Премиерата е факт, но изниква
труднопробиваема стена.
За да се покаже в големите кина, оттам заедно с разпространителите искат почти 95% от приходите. Така отчисленията за държавата и за създателите се вместват в скромните 5%.
Според мен за български филми трябва да има специална регулация. Така че създателите на филма и институциите, които са го финансирали да
бъдат в равностойно положение с киносалоните.
Режисьорът поема риска и забавя екранната среща. Убеден е, че каузата ще има успех. И много скоро зрителите ще видят филма. И как 20 години
след като кандидатвитизчиите Христо и Стефан веселят минувачите по "Раковски", сега се разбират с един поглед и стават виновници за
миграцията на паламуда от Черно море в Янтра.
..............................
Още ли има ИДИОТИ които си мислят че авторите получават нещо особено пък в Славяно Мангалистан.
Автора ако иска пари да си направи сайт(може и безплатен) с бутони за електронно разплащане или поне да си остави адреса и телефон да му изпратя 2.40 като SMS.
НА ПРОДУЦЕНТИ, РАЗПРОСТРАНИТЕЛИ И ПРОЧИЕ НИКОМУ НЕ НУЖНА ПАРАЗИТНА ТВАР ПАРИ НЕ СЕ ДАВАТ А НАПРОТИВ ТРЯБВА ДА ИМ СЕ ВЗИМАТ ЗА ГАВРАТА НА КОЯТО ПОДЛАГАТ ДЙСТВИТЕЛНИТЕ ПРИТЕЖАТЕЛИ НА ПРАВАТА ВЪРХУ ДАДЕН ПРОДУКТ:!: