Adsense разположение и управление

Firefly

Well-Known Member
Здравейте,
става въпрос за много сайтове на един акаунт. Как е най-добре да се използват персонализираните канали за рекламите? Нужно ли е всеки рекламен елемент да е оделен, тоест за всяко рекламно място на сайта да се прави нов елемент или един и същ елемент/код може да се използва на няколко места в сайта и в различните сайтове?
 
От: Adsense разположение и управление

То зависи колко са ти сайтовете и елементите, защото за каналите има лимит - мисля, че беше 200 канала. Ако все пак не са толкова много е добре всеки елемент да е в отделен канал, така ще можеш да следиш кликаемоста на отделните елементи и ако някой е неефективен да можеш да вземеш мерки. Ако ги направиш по сайтове ще знаеш кликовете за сайта, но не и за всяка позиция поотделно, а според мен е важно да знаеш кликаемоста за даден елемент.
 
От: Adsense разположение и управление

Подкрепям акаунт-а, със забележката, че не кликаемостта, а eCPM е важният фактор т.е. колко изкарваш на хиляда импресии. Ако имаш един елемент на сайт, ще ти е достатъчно да добавяш само УРЛ канал. С два елемента - вече ти трябват два канала по елементи и един УРЛ канал (ако искаш да видиш общото еЦПМ на сайта).
 
От: Adsense разположение и управление

Абе то колко изкарваш на 1000 импресии зависи от това колко дават рекламодателите. Според мен за разположението на рекламите от значение е кликаемоста, а eCPM-то и средната цена на клик са важни за сайта като цяло - от тях можеш да си правиш изводите дали въобще има смисъл от Адсенс на този сайт, а дали рекламите са разположени по подходящ начин се разбира от броя на кликовете.
 
От: Adsense разположение и управление

Мисля че има пряка връзка между CTR и eCPM
Нормално е като имаш по-висок CTR да имаш и по-добър eCPM.
Лично аз най-вече си следя средната цена на клик.
За каналите, слагай за всеки елемент канал, докато имаш възможност. След като наближиш 200 канала, ще е го мислиш, кои канали да обединиш и кои да запазиш
 

Горе