От: Affiliate програма на SummerCart
А бихте ли обяснили какво точно означава квалифициран контакт и какво не е квалифициран
p { margin-bottom: 0.08in; }
Разбира се, ще обесня съвсем подробно.
Нека първо кажа, че ние взаимствахме понятието "квалифициран контакт" от англ. "qualified lead", което е широко установено в световната практика като мерна единица в маркетинга.
Lead е абсолютно всяко запитване, а
Qualified Lead е всяко качествено, адекватно, таргетирано, добронамерено, искрено запитване към дадена услуга/продукт.
В случая на Summer Cart едно запитване се смята за квалифицирано, ако отговаря на 3 условия: валиден имейл адрес, валиден телефонен номер, и реален интерес към продукта ни. Ще дам пример с горната ситуация на Wolfhound: Дадено лице пише, че се интересува под някаква форма от Summer Cart. Ние му се обаждаме, разменяме един-два имейла и виждаме дали заинтересоваността е истинска. В най-добрия случай до ден-два се разбира дали запитването е искрено, истинско и се отчита одобрена комисионна.
Имайте предвид, че някой път развитието може да отнеме седмица-две. Хубавото е, че ние държим афилиейта в течение на всичките ни опити и действия да "окачествим" запитването.
Неквалифициран контакт е запитване, което е фиктивно или чисто импулсивно без капка желание за запознаване с продукта ни.
Много се стараем всички да са доволни, дано и вие мислите така