icakis
New Member
Днес се сблъсках с един проблем, та искам да споделя с общността Става дума за следното:
един сайт бива листнат в DMOZ (немска категория), след което при търсене на самия домейн в google излиза в резултатите, но не със собствения meta description, а с описанието взето от DMOZ. Дотук всичко добре. По една или друга причина обаче, описанието което е зададено в DMOZ е супер куцо, като главния keyword на заглавната страница дори не присъства в него.
Според клиента след листването с новия description в резултатите, сайтът изпада от първа страница за тази дума (до момента с 10 позиции) и посещенията падат драстично. Поради съвпадението на събитията, най вероятно описанието е проблемът.
Според вас каква е вероятността да се отзове едитор на DMOZ при молба за смяна на описанието? Или в случая може ли по някакъв начин да се приоризира кое описание да бъде взето?
Доколкото знам би трябвало да бъде взето по-релевантното описание, но при търсене с над 10 комбинации винаги излиза това от DMOZ, въпреки че е далеч по неточно ...
един сайт бива листнат в DMOZ (немска категория), след което при търсене на самия домейн в google излиза в резултатите, но не със собствения meta description, а с описанието взето от DMOZ. Дотук всичко добре. По една или друга причина обаче, описанието което е зададено в DMOZ е супер куцо, като главния keyword на заглавната страница дори не присъства в него.
Според клиента след листването с новия description в резултатите, сайтът изпада от първа страница за тази дума (до момента с 10 позиции) и посещенията падат драстично. Поради съвпадението на събитията, най вероятно описанието е проблемът.
Според вас каква е вероятността да се отзове едитор на DMOZ при молба за смяна на описанието? Или в случая може ли по някакъв начин да се приоризира кое описание да бъде взето?
Доколкото знам би трябвало да бъде взето по-релевантното описание, но при търсене с над 10 комбинации винаги излиза това от DMOZ, въпреки че е далеч по неточно ...