Unwise
Well-Known Member
От: easyads ли е най-добрата фирма за издател на реклама
Критерият не винаги е популярността. По мои наблюдения основния критерий за деление е "наш'те и ваш'те". Всеки стойностен сайт си има конкретно профилирана аудитория. Ако е наистина конкретна аудитория, тя рядко надхвърля 10'000 човека (често е и само 2'000-5'000, че и под 1'000). Лошото е, че тези, които оценяват сайтовете ги оценяват през призмата на своите интереси. Ако администраторите на конкретната рекламна система са икономисти, то смятат, че само икономическите сайтове са стойностни и известни (защото са известни за тях). Ако администраторите са новинари или се интересуват от сензации, за тях клюкарските сайтове са стойностни.
Казано накратко, субективизмът е наистина масово явление в оценката за качеството на даден сайт. Сайтовете с най-много посещения са си от общ характер и там конкретна аудитория не може да се намери. Ако си да речем Coca Cola или някоя голяма фирма дето иска да си наложи марката без значение от аудиторията, тогава тези сайтове са идеални, но в повечето случаи ако си рекламодател, търсиш конкретна аудитория.
Какво всъщност исках да кажа с всичко това?
Оказва се, че чрез посредник можеш да си намериш добри рекламодатели само ако той има голямо уважение към тематиката на сайтовете ти. В другия случай попадаш на подигравки от типа 0,00000000000001 стотинки на вискозна.
Най-добрият вариант, колкото и да е труден, се оказва директното продаване на реклама.
Критерият не винаги е популярността. По мои наблюдения основния критерий за деление е "наш'те и ваш'те". Всеки стойностен сайт си има конкретно профилирана аудитория. Ако е наистина конкретна аудитория, тя рядко надхвърля 10'000 човека (често е и само 2'000-5'000, че и под 1'000). Лошото е, че тези, които оценяват сайтовете ги оценяват през призмата на своите интереси. Ако администраторите на конкретната рекламна система са икономисти, то смятат, че само икономическите сайтове са стойностни и известни (защото са известни за тях). Ако администраторите са новинари или се интересуват от сензации, за тях клюкарските сайтове са стойностни.
Казано накратко, субективизмът е наистина масово явление в оценката за качеството на даден сайт. Сайтовете с най-много посещения са си от общ характер и там конкретна аудитория не може да се намери. Ако си да речем Coca Cola или някоя голяма фирма дето иска да си наложи марката без значение от аудиторията, тогава тези сайтове са идеални, но в повечето случаи ако си рекламодател, търсиш конкретна аудитория.
Какво всъщност исках да кажа с всичко това?
Оказва се, че чрез посредник можеш да си намериш добри рекламодатели само ако той има голямо уважение към тематиката на сайтовете ти. В другия случай попадаш на подигравки от типа 0,00000000000001 стотинки на вискозна.
Най-добрият вариант, колкото и да е труден, се оказва директното продаване на реклама.