Expanded Ads - Разширени реклами в Google AdWords

От кога са активни разширените реклами?
На 24 май тази година, се проведе годишното събитие „Google Performance Summit“, коeто може да се определи като ключовo за рекламирането в AdWords. Бяха представени куп новости, като най-съществената промяна засяга текстовите реклами и по-точно техният формат – двойно заглавие, по-дълъг описателен текст, две допълнителни опции за изписване на URL и още. Тaзи промяна преобрази коренно играта на писане и ще направи рекламните текстове по-удобни за потребителите с мобилни устройства.

Два месеца по-късно на 27 юли, в блога на Google Bulgaria беше обявено официалното стартиране на новите разширени реклами и в нашата страна. Първите отзиви за тези реклами може да видите тук.

Какво е разширена реклама в AdWords?
Накратко новите текстови реклами са с по-дълго заглавие - 2х30 символа, а описателния текст е 80 символа. Освен това има повече възможности за изписване на URL-а, които се показва (display url) - две нови полета по 15 символа. Промените са продиктувани от масовото използване на моблини устройства и желанието за по-добри резултати при търсене в Google.

В изображението са показани елементите на разширената реклама, на смарфон и таблет.
Expanded%20text%20ads%20on%20mobile%20and%20tablets.png


Какво ще стане със стандартните реклами в AdWords?
Стандартните реклами остават активни, но в края на годината ще бъдат ограничени за редактиране. В дългосрочен план ще останат само разширените реклами.


Как се правят разширени реклами?

Всички важни детайли и съвети ще откриете в тази статия "Expanded Ads - Разширени реклами в Google AdWords"

Ако имате въпроси или проверени източници не се колебайте да пишете във форума.
 
Последно редактирано:

Горе