hristomitkov
Member
От кога са активни разширените реклами?
На 24 май тази година, се проведе годишното събитие „Google Performance Summit“, коeто може да се определи като ключовo за рекламирането в AdWords. Бяха представени куп новости, като най-съществената промяна засяга текстовите реклами и по-точно техният формат – двойно заглавие, по-дълъг описателен текст, две допълнителни опции за изписване на URL и още. Тaзи промяна преобрази коренно играта на писане и ще направи рекламните текстове по-удобни за потребителите с мобилни устройства.
Два месеца по-късно на 27 юли, в блога на Google Bulgaria беше обявено официалното стартиране на новите разширени реклами и в нашата страна. Първите отзиви за тези реклами може да видите тук.
Какво е разширена реклама в AdWords?
Накратко новите текстови реклами са с по-дълго заглавие - 2х30 символа, а описателния текст е 80 символа. Освен това има повече възможности за изписване на URL-а, които се показва (display url) - две нови полета по 15 символа. Промените са продиктувани от масовото използване на моблини устройства и желанието за по-добри резултати при търсене в Google.
В изображението са показани елементите на разширената реклама, на смарфон и таблет.
Какво ще стане със стандартните реклами в AdWords?
Стандартните реклами остават активни, но в края на годината ще бъдат ограничени за редактиране. В дългосрочен план ще останат само разширените реклами.
Как се правят разширени реклами?
Всички важни детайли и съвети ще откриете в тази статия "Expanded Ads - Разширени реклами в Google AdWords"
Ако имате въпроси или проверени източници не се колебайте да пишете във форума.
На 24 май тази година, се проведе годишното събитие „Google Performance Summit“, коeто може да се определи като ключовo за рекламирането в AdWords. Бяха представени куп новости, като най-съществената промяна засяга текстовите реклами и по-точно техният формат – двойно заглавие, по-дълъг описателен текст, две допълнителни опции за изписване на URL и още. Тaзи промяна преобрази коренно играта на писане и ще направи рекламните текстове по-удобни за потребителите с мобилни устройства.
Два месеца по-късно на 27 юли, в блога на Google Bulgaria беше обявено официалното стартиране на новите разширени реклами и в нашата страна. Първите отзиви за тези реклами може да видите тук.
Какво е разширена реклама в AdWords?
Накратко новите текстови реклами са с по-дълго заглавие - 2х30 символа, а описателния текст е 80 символа. Освен това има повече възможности за изписване на URL-а, които се показва (display url) - две нови полета по 15 символа. Промените са продиктувани от масовото използване на моблини устройства и желанието за по-добри резултати при търсене в Google.
В изображението са показани елементите на разширената реклама, на смарфон и таблет.
Какво ще стане със стандартните реклами в AdWords?
Стандартните реклами остават активни, но в края на годината ще бъдат ограничени за редактиране. В дългосрочен план ще останат само разширените реклами.
Как се правят разширени реклами?
Всички важни детайли и съвети ще откриете в тази статия "Expanded Ads - Разширени реклами в Google AdWords"
Ако имате въпроси или проверени източници не се колебайте да пишете във форума.
Последно редактирано: