For security reasons, we need a bit more time to review this transaction. This can take up to 72 hou

cross

Well-Known Member
Какво по дяволите е това?
Защо пейпал ще ми преглежда транзакцията към картата? Какво ще последва от това и има ли вероятност да ми вземат част от парите/всички пари ей така??


Ще се радвам запознатите да ме светнат...мерси
 
Сещаш се, че си добавил нова Visa карта.

Отделно: „This type of review can happen for various reasons. For example, you may have received a higher-than-usual amount of money into your account, you may be logging in from an unsecure network or you may have made changes to your account recently.“ (добавянето на карта също = change).

„It sounds like our internal security system has placed your withdrawal on hold while we review this transaction. For security reasons we cannot provide the exact reason why this happened (при банани, знаеш, че пак не дават „exact reason“). Please rest assured that this doesn’t mean we suspect you’re acting fraudulently.

Keeping the PayPal environment secure is always our upmost concern so we try to identify unusual withdrawal patterns. Many banks and credit card companies work this way too.“
 
Към тази карта съм правил преводи около 10 пъти, в акаунта ми е от почти година. Наистина малко повече този път, но нищо необичайно..
 
С 10 акаунта съм и не съм срещал никакви проблеми, надали изведнъж съм почнал да им преча с таксите, които им плащам за всякакви глупости ежедневно.
За какво са ти 10 акаунти?
Всичко над 2 акаунта са „необичайно“. Особено и ако са засекли тази „активност“ (patterns). Съгласно UA се има право на ДО 2 на едно и също име от 2-та вида (1 x Personal & 1 x Business per country).

upload_2017-12-23_16-2-54.png

Пък ако са на различно име, главоболията тепърва ще следват след време.
 
Да ако си нарушил правилата ще ти блокират акаунта директно със сумата вътре в него без право на отблокирване, не е рядък случай това. Пред години доста често ми задържаха тегленията когато се опитвах да зануля акаунта си, от тогава никога не тегля всичко налично, държа си да има в баланса 100-200 долара поне и си тегля на малки части през няколко дни примерно и не съм имал никакви проблеми :)
 
Могат да reverse-нат withdrawal-а (back to the PP Balance) или удължат задържането. Чел съм случаи за неполучени дълго време кинти, „уж“ изтеглени. Прочети им Agreements (особено първите три) да не е отгоре-отгоре обаче или „отбий номер“. Може да предотвратиш евентуални бъдещи „нарушения“, които смяташ, че не са нарушения, но тe реално СА (напр. money exchange, масово изпращане на пари от един профил към друг, получаване на card3d payments, etc.).

Колкото има асоцииран normal/in good standing risk към профилът, толкова по-добре. А не да „хвърчи“ на medium или high risk-ов да става той (или „higher than average rate of issues with transactions“). Също „Opened Cases“ се отчитат негативно на metrics на „живота“ на акаунта, независимо от това какъв resolution се предприема впоследствие. В eB до преди 20 февруари 2016г. беше известно това под „Defects System“:

upload_2017-12-23_17-37-21.png

upload_2017-12-23_17-36-37.png

Беше анонсирано, че се премахва през септември 2015 за февруари 2016. Така и стана:

upload_2017-12-23_17-36-13.png

Това, което НЕ КАЗАХА, е, че подобна система/алгоритми продължава да съществува internally в PP с цел „risk mitigation“ („Account Reserves“, „Account Holds“, директни банани на акаунта и др.). Така, че внимавайте с какви клиенти търгувате, какви cases отварят (т.е. да НЕ отварят въобще, това зависи 90% от Вас, 10% от тях, т.е. от Вашите описания, продуктът/quality-то и начинът за доставка да не е пишман доставка през „Пишман пощи“ напр. ултра бавно), промените по акаунта, асоциираният риск и transactions volume/spike.
 

Горе