GDPR и Fаcebook custom audiences

Здравейте! Имам следното питане - имам да кажем данните на 10 000 човека, които използват мой продукт. Те са се съгласили данните им да се използват за маркетингови цели. На база имейлите имам създадена Custom audience и показвам реклами на тази аудитория. След 25-ти май мога ли да я имам тази аудитория, или трябва да си направя нова аудитория от съгласните (имах мейл кампания да искам съгласие)?
 
По принцип, съгласията за каквото и да било, преди 25-ти май, не са в сила след 25-ти май. Така беше написано, това Ви казвам. На кратко, ако имате съгласия за каквото и да е, преди датата 25 май, а след това искате да продължите да обработвате същите данни, то е необходимо да получите съгласията отново, след конкретната дата в която е влязъл регламентна в сила.
 
Мислиш ли, че на ФБ им пука от къде си придобил списъка с данните? Те нямат как да проверят как, от къде и защо имаш съответните списъци с хора - щом си достатъчно уверен, че е списък с перфектните ти клиенти, едва ли ще си го намерил на пътя така или иначе.

Относно въпроса ти - да, CA и LLA направени преди и след 25 Май си работят по абсолютно идентичен и безпроблемен начин.

Още повече, че ние тук в Европа сме капка в морето в сравнение със световното население - да няма хората да си развалят мулти-милиардната система за печелене на пари от реклама, за да се измазнят на ЕС, които между другото имат точно нулев шанс да приложат закона си на практика там където би имал реално влияние.

Всички тези неща са PR за пред хората.

В ера, в която си пускам нова сметка на телефона с нов телефонен номер и след няма и три часа ме cold call-ват по име и интереси от някаква компания за трейдинг, не знам за каква поверителност на данните си говорим.
 
Абе каква поверителност, да не се излагаме. Отдавна няма анонимност, конфиденциалност и останалите глупости на -ст
 

Горе