Germanos: Измама или некомпетентност?

toretic

Member
Здравейте хора, на 23ти ноември си взех нов телефон. HTC Desire.
Вчера имах гости, като им показах телефона им, той им хареса и помолиха да им покажа в интернет спецификациите му. Обикновенно бих отворил gsmarena.com за да търся спецификации или каквато и да е информация за телефон, но реших да отворя сайта на глобул.
Намерих модела си -> http://www.globul.bg/bg/promotion.html?id=3223 , но забелязах, че има разлика в цените, видях, че телефона се продава за 23.90 на месец при лизинг и двугодишен договор, цената която плащам аз е 32.50 лева на месец. Разгледах си договора и видях, че в полето модел пише Desire HD. Потърсих го в сайта на глобул -> http://globul.bg/bg/promotion.html?id=2422 и познайте, телефона се продава за 32.50 на месец!
Просто ... нямам коментар. Незнам дали това е измама или просто некомпетентност от страна на магазина.
Винаги съм се имал за някой който разбира от мобилни телефони. Никога не съм си и мислел, че ще бъда жертва на подобно нещо...
Утре ще ида с телефона и договора в магазина от който закупих телефона и ще настоявам да ми дадат телефона за който плащам или да ми намалят месечната вноска.
Мислех си как могат да ме изкарат, че аз съм виновен, защото съм виновен, че не съм си гледал договора внимателно. Но все пак, те ми продават телефон, този телефон има имей адрес, уникален за модела. Този имей е за модел Desire, a те го предлагат като Desire HD.
Колкото повече пиша толкова повече си мисля, че това е просто някаква шибана грешка от страна на магазина.
Утре ще пиша допълнително в темата след като ида до магазина.
 
От: Germanos: Измама или некомпетентност?

Отиваш "разбирате" се с тях /като искаш да говориш с управителя или МОЛ-а/ и ако не стигнеш до удовлетворителен отговор пишеш една жалба /правиш и копие/ до МОЛ-а на съответният търговски обект. Естествено ако преди това не са взели мерки и той няма да направи нищо. Тогава пишеш жалба до КЗП с оплакванията си и ясен текст, че са ти отказали съдействие с прикачено копие от първата жалба.
Тъй, като минава за измама с цел материална облага и пряк умисъл това попада под ударите на НК и можеш да изпратиш същото копие и до районната ти прокуратура или да изчакаш становището на КЗП и ако те не направят нищо тогава.
Аз бих изпратил едновременно жалбите до КЗП и РП.
Много неприятно, но съм се нагледал на измамници облечени в лъскави фасади.

Успех и не се притеснявай, вече има доста закони и механизми за защита на потребителя.
 
От: Germanos: Измама или некомпетентност?

Ако в договора ти пише HD, пък са ти дали друго няма как да те изкарат тебе виновен.

А че Глобул са най-големите боклуци спор няма. Аз миналия месец се опитах да си прехвърля 7 годишния номер от тях и не ми дадоха, та се наложи да го закрия. Да фалират дано, гърчоля прости :)
Ходи в магазина и почвай да псуваш, с тях така се излиза на глава :)
 
От: Germanos: Измама или некомпетентност?

Това ми напомня за моя телефон от глобул като го купувах ми казаха че е водоустойчив, а и същото го пишеше на брошурата. При инцидент лятото, телефона беше поплувал малко в един басейн. След като отидах в глобула с гаранцията, така ми го сложиха че няма на къде...
Телефа е влагоустойчив не водоустойчив. :)
Колега всички са мошенници. Ти си го взел за 32.50 те го дават на 23.90, а мангото с златата дет не познава парите плаща 63,50 :)
 
От: Germanos: Измама или некомпетентност?

До колкото виждам от заглавието на темата телефона си го купил от Германос а не от Глобул. При това положение не виждам защо гледаш ценовата листа на Глобул.
Отделен въпрос е че в договора ти пише, че взимаш модела ХД - най вероятно някой дето си няма и хабер понятие от телефони в Германос ти е дал погрешка друг модел и би трябвало да ти го сменят.
Ако телефона си го взел на името на фирма по добре въобще не се занимавай с КЗП защото няма да ти обърнат изобщо внимание.
 
От: Germanos: Измама или некомпетентност?

Абе нали си има комисии, давайте им малко работа и на тях, нали заплати им плащаме. Знам случай, в които се е получавало мн добре. Единственото кофти е, че глобти са смешни, които им налагат. Как може на едно квартално дюкянче да сложиш същата глоба както на Germanos Нещо и това не са го измислили като хората. Имаш избор, нали и активни потребители си имаме, че и по телевизията ни го набиват. Сега като се сетя за онази реклама за телефона как да не го правят на маймуна, май там са го снимали. :)
 
От: Germanos: Измама или некомпетентност?

@mantaman, ценовите листи ги вадя от Глобул, тъй като телефона го взимам на лизинг към Глобул, през Германос.
@alexer, благодаря за мнението, въпреки, че в случея не ми беше от полза мисля да си го прочета още един/два пъти за да ми се набие в главата ;).

Току що се върнах от магазина, служителите там ми се извиниха, поправиха ми договора на 23.90 и ми дадоха безплатно калъфче за телефона като извинение.
Грешката е била от служителката която ми продаде телефона, не мога да и се сърдя защото съм работил на подобна позиция и знам какво е. Важното е, че хората ми оправиха договора и всичко си е вече точно!
 
От: Germanos: Измама или некомпетентност?

човек да не повярва че тея са си оправили малко от малко обслужването
 
От: Germanos: Измама или некомпетентност?

Да много похвално браво. Вдигнаха се в очите на много хора. Дано се оправят тия магазини и оператори все пак ...
 
От: Germanos: Измама или некомпетентност?

Мисля, че малко по малко ще се оправят.
Доста работя с мтел, напоследък и с глобул. Има услуги които до сега не са предлагали, а ги предлагат безплатно.
Вярно, че има още много врътки които си ги ползват, но може би след време ще е по-добре ;).
 
От: Germanos: Измама или некомпетентност?

@toretic радвам се, че сте се разбрали лесно.
Аз бях длъжен да изкарам тежката артилерия. :)
 

Горе