Globul става Telenor, но La Viva Vivacom :)

От: Re: От: Globul става Telenor, но La Viva Vivacom :)

Хм, защо.
...........
Много зависи от целите и анализите, които седят зад такива стратегии.

Защото искат да се развиват и да печелят от своята марка като едно цяло, така ще имат много по-големи приходи, отколкото да е раздробен пазара. Докато шоколадите "Своге" не бяха достигнали своя максимум и можеха още да се развиват на местния пазар, като в плюс нямаше друга българска марка шоколади, то при Глобул не е така - достигнал е своя максимум, има конкуренция, и немалко лоши отзиви... .
 
Да, така е. Но имай и в предвид, че зад бранда седят и много големи инвестиции. Класират ли те (авторитетните издания) като бранд в топ 5, вече решението за преминаването под общ е малко по-трудно. Или ребрандиране. Винаги съм мислил, че това е едно много тежко и добре премислено решение.

В случая с Теленор и Глобул...нека си го кажем направо, имат ресурса да достигнат до почти всички, за да съобщят новината и да излязат със силна кампания, използвайки голям набор от канали. А второ на ръка, Глобул не е бранд, който да е спечелил толкова много сърцата на хората. Решението тук не е било много драматично, нищо, че е в топ 10 на бг брандовете. Както казах, тези стратегии се правят доста умело и стратегически измислени.
 

Горе