tipto
Active Member
Сайтовете, проектирани с идеята за удобно ползване и на мобилни устройства, ще бъдат позиционирани по-добре в резултатите от търсене в Google. Промяната в алгоритъма ще влезе в сила от 21 април т.г. едновременно в целия свят, съобщи интернет гигантът.
Върху позиционирането на сайтовете ще влияе и информацията от вече индексирани приложения за търсене, инсталирани на устройствата на потребителя. Планираните промени ще засегнат търсенето през мобилни устройства.
„Все повече потребители влизат в интернет през мобилни устройства и нашите алгоритми за търсене трябва да се адаптират към новата реалност”, поясняват от Google. В резултат на това, т.нар. „mobile-friendly” сайтове ще получат приоритет при търсенето през мобилни устройства.
По-рано Google предприе редица мерки, целящи да подобрят процеса на търсене за мобилните потребители. През лятото на 2014 г. търсачката започна да отбелязва сайтовете, които може да не работят на мобилни устройства – това са предимно ресурси, използващи Flash, а по-късно в резултатите от търсене се появи специална маркировка за „mobile-friendly” сайтове.
Google се надява, че с обявените предстоящи промени в търсенето ще подтикне собствениците на сайтове без мобилни версии да създадат такива. За сайтове, които вече имат мобилни версии, Google предлага редица инструменти за оптимизация.
Източник technews.bg
Върху позиционирането на сайтовете ще влияе и информацията от вече индексирани приложения за търсене, инсталирани на устройствата на потребителя. Планираните промени ще засегнат търсенето през мобилни устройства.
„Все повече потребители влизат в интернет през мобилни устройства и нашите алгоритми за търсене трябва да се адаптират към новата реалност”, поясняват от Google. В резултат на това, т.нар. „mobile-friendly” сайтове ще получат приоритет при търсенето през мобилни устройства.
По-рано Google предприе редица мерки, целящи да подобрят процеса на търсене за мобилните потребители. През лятото на 2014 г. търсачката започна да отбелязва сайтовете, които може да не работят на мобилни устройства – това са предимно ресурси, използващи Flash, а по-късно в резултатите от търсене се появи специална маркировка за „mobile-friendly” сайтове.
Google се надява, че с обявените предстоящи промени в търсенето ще подтикне собствениците на сайтове без мобилни версии да създадат такива. За сайтове, които вече имат мобилни версии, Google предлага редица инструменти за оптимизация.
Източник technews.bg