До скоро не беше особено ясно дали rel=”Author” се взима под внимание при търсенето.
Във видеото Matt Cutts, обяснява как уеб спам отделът ще взима под внимание rel=”Author”, за подобряване качеството на резултатите, не само при новини и истатии, а дори и в about и home page.
Matt Cutts обяснява, колко е ентусиазиран (той винаги е ентусиазиран, когато става въпрос за промени ), че преминаването от анонимен уеб, към в уеб с идентичност ще помага на Google да подбира резултати от автори с авторитет и доверие, а не анонимно спам съдържание.
Видеото:
[video=youtube;3QlY8ba0jYI]http://www.youtube.com/watch?v=3QlY8ba0jYI[/video]
Във видеото Matt Cutts, обяснява как уеб спам отделът ще взима под внимание rel=”Author”, за подобряване качеството на резултатите, не само при новини и истатии, а дори и в about и home page.
Matt Cutts обяснява, колко е ентусиазиран (той винаги е ентусиазиран, когато става въпрос за промени ), че преминаването от анонимен уеб, към в уеб с идентичност ще помага на Google да подбира резултати от автори с авторитет и доверие, а не анонимно спам съдържание.
Видеото:
[video=youtube;3QlY8ba0jYI]http://www.youtube.com/watch?v=3QlY8ba0jYI[/video]