dertre
Well-Known Member
Реших да си взема хостинг при тях (от черния петък) заради намалението . Всичко хубаво (надявах се на 80% ама и на 50% се съгласих) като цена . Всичко ок и в петък (26.11.2010) си преместих базата данни и сайта на техния хостинг . Веднага си смених днс-ите (учудващо почти веднага днс-ите бяха променение) и сайта ми беше online . Веднага си помислих че съм егати късметлията да мине всичко толкова леко . Е да ама както има една приказка "Прекалено хубаво не е на хубаво" , на другия ден ми пратиха писмо с искане да им изпратя сканирана кредитна карта и лична карта . Викам си "няма проблем, сигурно са имали доста измами от България и за това го искат" . Е да ама докато ти искат документите ти спират сайта (всъщност сайта ми е бил спрян още петък и са ми пратили писмо в събота) , и пускат някакви реклами на хората които ти отварят сайта (което много ме учуди и даже един приятел ми се обади да пита да не съм се отказал от сайта защото пишеше новините той вътре .) . Както и да е , навреме си проверих мейла и им изпратих документите още същия ден надявайки се до неделята сайта да ми е online . Не ми се мисли ако си проверявах пред седмица мейла какво щеше да стане . В неделята проверявам сайта и тикета който бяха отворили за документите . Сайта не е Online а пак ми отваряше рекламите им , тикета с документите ми не беше обновен . Викам си айде събота неделя почиват хората . В понеделника получавам радостната новина в пощата че вече са ми прегледали документите и всичко е наред и акаунта ми е активиран . Радост до небесата и продължавам да си гледам кефа и да си почивам след като вече всичко е наред . Добре обаче ми се обаждат в 19:00 вечерта (моя приятел който съм оставил да се грижи за сайта и на който съм дал паролата за cpanela и другите неща който са ми дали от hostgator ) и ми казва , че когато се е логнал в cpanel-a му изкарва надпис . Викам си я да видя какво става и на мене ми изкарва това съобщение .
Веднага пускам да си пиша с съпорта и да питам какво става , при което съпорта ми пише че не съм им пратил нищо . Почвам да се чудя какво става и решавам да му пратя ид-то на мейла с който съм отговорил и пратил документите . След 10 минути през които ми написа че ще провери ми пише "Моля да ни извините , не сме прегледали още това писмо" , при което го питам "А защо ми отговорихте сутринта още че акаунта ми е активиран и че всичко е наред" , а той "Ами грешка е било и сега вече всичко е наред" ... При което директно си пуснах cancel на акаунта и поисках REFUND . Не знам тия компания ли са или какво са ама имат супер непрофесионално отношение . Не казвам че за тия 3 дена през които сайта (сайтовете защото 3 сайта пуснах) съм загубил клиенти/потребители , ама нервите които потроших докато си преместя сайтовете и след това техните писма явно ми дойдоха в повече .
Е*ал съм ти и промоцията .
There is a problem with your billing account. Please contact [email protected] to get this resolved.
Sorry for the inconvenience.Веднага пускам да си пиша с съпорта и да питам какво става , при което съпорта ми пише че не съм им пратил нищо . Почвам да се чудя какво става и решавам да му пратя ид-то на мейла с който съм отговорил и пратил документите . След 10 минути през които ми написа че ще провери ми пише "Моля да ни извините , не сме прегледали още това писмо" , при което го питам "А защо ми отговорихте сутринта още че акаунта ми е активиран и че всичко е наред" , а той "Ами грешка е било и сега вече всичко е наред" ... При което директно си пуснах cancel на акаунта и поисках REFUND . Не знам тия компания ли са или какво са ама имат супер непрофесионално отношение . Не казвам че за тия 3 дена през които сайта (сайтовете защото 3 сайта пуснах) съм загубил клиенти/потребители , ама нервите които потроших докато си преместя сайтовете и след това техните писма явно ми дойдоха в повече .
Е*ал съм ти и промоцията .