IAB България отчете, че пазарът на интернет реклама се е свил със 7%

Re: От: IAB България отчете, че пазарът на интернет реклама се е свил със 7%

Относно тия специалисти от IAB България - имат уникалната способност да говорят и да не казват нищо, като да им мине времето на сцената. Само се хвалят един друг кой от кой е по-голям гуру, сакън някой да критикува, да не им се развали веселата дружинка.

Да, някакво си тяхно къмюнити. Странна работа са там. Този и другите големи IT форуми не са членове, което е показателно за правилното измерване на данните им. :) Къде другаде, освен във форумите и социалните сайтове може да видиш кое как върви и мненията на хората. Иначе с кълбото всеки може. :)
 
От: IAB България отчете, че пазарът на интернет реклама се е свил със 7%

При телевизията се залага на огромния брой повторения, защото канала може да бъде сменен след, като почнат рекламите и да не се види. Смята се, че ако се дадат много пари за постоянното завъртане на една реклама по телевизията все тя ще бъде видяна. Друг е въпроса, че повечето рейтинги са надути с прекалено големи и нереални цифри. Има неща, предвидени за хора дето неползват интернет и те е добре да се рекламират по тв.

За мен интернет е най-доброто средство за реклaмиране. Сайтове, като Гугал и Фейсбук предлагат големи възможности за таргетиране. При тв няма такива големи възможности.
 
Re: От: IAB България отчете, че пазарът на интернет реклама се е свил със 7%

Да, за мен лично телевизията е една много грешна инвестиция при положение, че не си обхванал добре аудиторията ти онлайн. Като цяло, има нещо, което телевизията може да прави, но Интернет - не. Това е най-вече лъгането и манипулирането на резултати и статистики. Не едни са случаите, в които се сменят дадени приемници, когато дадено домакинство спре да гледа определена телевизия. Или как на някои им е скочила гледаемостта, след като най-големия оператор ги отряза. И ей такива. :) С телевизионните реклами може да се правят много врътки. С Интернет рекламите, не толкова, освен може би при медийните публикации и CPM. Но като цяло - трудно е, защото се искат добри и реални измерители. Измерители, които дават статистики в реално време. Софтуери, който не само дават добри резултати, но помагат на рекламодателя. Не го обира и оставя да се оправя. :) Виждал съм измерителните "студия" на тв рекламите и определено не бих казал, че резултатите са реални. Един човек следи за тях. ;)

Масовката е там и това е най-голямото им предимство. Но както се казва, което е по-популярно, то обира каймака. за другите, дели си. Но времената се менят и то много бърз при това. Кой е предполагал, че вестниците и списанията ще замрат така резко. :) Или че толкова много се бута в принт (брошури, листовки, стикери), а резултата клони към нула. И така.
 
От: Re: От: IAB България отчете, че пазарът на интернет реклама се е свил със 7%

Да, за мен лично телевизията е една много грешна инвестиция при положение, че не си обхванал добре аудиторията ти онлайн. Като цяло, има нещо, което телевизията може да прави, но Интернет - не. Това е най-вече лъгането и манипулирането на резултати и статистики. Не едни са случаите, в които се сменят дадени приемници, когато дадено домакинство спре да гледа определена телевизия. Или как на някои им е скочила гледаемостта, след като най-големия оператор ги отряза. И ей такива. :) С телевизионните реклами може да се правят много врътки. С Интернет рекламите, не толкова, освен може би при медийните публикации и CPM. Но като цяло - трудно е, защото се искат добри и реални измерители. Измерители, които дават статистики в реално време. Софтуери, който не само дават добри резултати, но помагат на рекламодателя. Не го обира и оставя да се оправя. :) Виждал съм измерителните "студия" на тв рекламите и определено не бих казал, че резултатите са реални. Един човек следи за тях. ;)

Масовката е там и това е най-голямото им предимство. Но както се казва, което е по-популярно, то обира каймака. за другите, дели си. Но времената се менят и то много бърз при това. Кой е предполагал, че вестниците и списанията ще замрат така резко. :) Или че толкова много се бута в принт (брошури, листовки, стикери), а резултата клони към нула. И така.

Твоя таргет е съвсем различен от този на ТВ рекламодателите. Старите хора непрекарват особено време в нета. По ТВ се рекламират предимно стоки от супермаркета, а сутрин в големите вериги е, като концерт на Веселин Маринов...
 
Последно редактирано:

Горе