ICN.BG наистина държат да клиентите си.

stelt88

Member
След като последния месец сайта ми беше атакуван 2 пъти от хакери и само благодарение на бързите реакции на supportа на ICN.BG все още е online.
За това реших да пиша тук (понеже не се сещам за друго по-подходящо място) и да изкажа благодарността си , да им пожелая за в бъдеще да работят все така и да ценят клиентите си (дори и в неделя).
Още един път БЛАГОДАРЯ.
 
Да, компанията определено заслужава добри думи по неин адрес. Радвам се, че все по-често виждам доволни потребители на тази услуга в България. Вярвам, че ICN.BG имат много години наред да радвам потребителите си, както и все по-силно да се налагат като бранд. Казвам го като човек, работещ с тях в някои кампании и партньорство. Пожелавам им успехи и все така да показват добро отношение към клиентите си. ;)
 
От: ICN.BG наистина държат да клиентите си.

stelt88 => поздравления за теб и за твоята компания. Явно си случил на хора - винаги е хубаво някой да си върши работата, особено когато му се плаща.

За съжаление аз не мога да споделя твоята благодарност - icn ми създават само проблеми, в момента един сайт ми е паднал заради тях, когато им се обадих и те не знаят какво се е случило и защо е така, писна ми от тях, ще си прехвърля домейна при друг регистрар и всичко ще бъде наред, за съжаление, ще трябва да изчакам около 2 месеца след подновяването на домейна, но приемам това като "по-малкото зло", домейна да го няма в интернет, отколкото да се разправям с тях - не чули, не видели, не знаели, само ми се оправдават... .

stelt88 => извини ме за коментара, но не всичко е розово, имат си и проблеми, а писах в темата ти, за да не правя друга, защото заглавието е подходящо и за мен е ирония - за мен icn не си държат на клиентите си, те ме загубиха като клиент!
 
От: ICN.BG наистина държат да клиентите си.

И аз съм много доволен от ICN и като чета "Странникът", все едно не говорим за една и съща фирма. При мен винаги съпорта е адекватен, даже в малките часове на нощта, и ми помага, дори сам да съм си виновен за проблема. С услугата също не съм имал каквито и да било проблеми, общо взето съм страшно доволен от тази компания, на други места съм давал по повече пари и нито поддръжка, нито хостинг са били на това ниво...
 
От: ICN.BG наистина държат да клиентите си.

Аре стига с тия лицемерни позьорщини ако обичате...
Аз да написах колко съм довен от РадкаРусатаКурва а???

Понеже не ми издържат нервите да ви чета позьорските рекламки, ако видя още една такава лайнарщина, аз пък ще дам едни готини скрииншотове от които ицн биха загубили в миг едно 2к клиенти :) Изобщо не се бъзикам.
Другия вариант е да си слагате пред поста "Рекламно съобщение"

Имайте си уважение взаимно, щото като почнете да се дебнете за да се ебнете, винаги ще има пре/нае/и т...бан


ПС: Доволен съм също много и от ПенкаЧервенатаКурва :)
 
От: ICN.BG наистина държат да клиентите си.

Дай координати де :lol:
 
От: ICN.BG наистина държат да клиентите си.

След като последния месец сайта ми беше атакуван 2 пъти от хакери и само благодарение на бързите реакции на supportа на ICN.BG все още е online.
За това реших да пиша тук (понеже не се сещам за друго по-подходящо място) и да изкажа благодарността си , да им пожелая за в бъдеще да работят все така и да ценят клиентите си (дори и в неделя).
Още един път БЛАГОДАРЯ.
Аз пък за 3.5 години съм имал само един хакерски/вирусен/алибали проблем и той беше по моя вина.
Допреди това хоствах на (топ) български хостинг компании (без ИЦН) и буболечките си правеха купон през месец на сайтьовете ми.

Добър хостинг провайдър е този, който не се налага да му контактваш съпорта.
 

Горе