bobi98
Active Member
Видях че при тях,преди да платиш даден хостинг план,трябва да оставиш валиден тел.номер,и те трябва да ти се обадят за да проверят и да ти активират хостинга.Ако не могат да го наберат, клиента трябва да им се обади на тях.
Докато не се осъществи връзка по телефона няма да ти активират хостинга.
Ако клиента не говори английски или няма възможност да им звъни до Холандия?
За първи път виждам такива условия за поръчка на хостинг.
Някой поръчвал ли е от там,и как протича цялата процедура?
Докато не се осъществи връзка по телефона няма да ти активират хостинга.
Ако клиента не говори английски или няма възможност да им звъни до Холандия?
За първи път виждам такива условия за поръчка на хостинг.
Някой поръчвал ли е от там,и как протича цялата процедура?