LinkedIn Ads

Radost

Active Member
Здравейте, колеги и колежки!
Какво знаем за рекламната платформа на LinkedIn?

Получавам от време на време промо кодове за реклама в мрежата и реших да опитам.
Това, което ми прави впечатление:
  • Възможност за добър таргет
  • Висока цена на клик(от 2 до 4 евро) :shock:
  • Цена за 1000 импресии - пак подобна.
  • Такса за активиране на акаунт - 4 евро :evil:
    LinkedIn Ads customers are subject to a one-time $5 USD activation fee.

До тук не съм очарована.
Излиза, че да пробвам около 20 клика, ще платя 8 лева(с промо код за безплатна реклама).
Вие пробвали ли сте платформата за реклама и какво мислите?
 
От: LinkedIn Ads

LinkedIn е СКЪПА рекламна мрежа, но за сметка на това си заслужава ако правиш събития с билети от по $500 или търсиш служители.

Нивата обаче са много високи за нашия стандарт и е нерентабилно.
 
От: LinkedIn Ads

Пробвал съм. Не си струва, поне не във вида, в който я продават навсякъде. Има много недостатъци, говорейки за Бг пазара. Но основните са:

1. Бизнесът е малко запознат с нея, ако ще таргетирате някой друг дисижън-мейкър (управител, маркетинг директор, регионален мениджър);
2. Цената на клик или импресия - за добре заделен бюджет може, но само като съпортваща кампания на доста масивна;

НЕ бих я препоръчал. Така де, не бих правил кампании там, преди да съм взел максимума от другите канали, а това е малко трудно, освен ако не си Coca Cola, Mercedes, HP и подобни. :)
 
От: LinkedIn Ads

Мрежата не е малка - за България са около 300К потребители(все пак се счита, че са професионалисти, а не като във ФБ - взети от...)
Благодаря за коментарите и на двама ви - все пак е добре да имам представа кога и за какво си заслужава :)
 
От: LinkedIn Ads

А мислите ли, че си струва да се рекламира ENG услуга в тази мрежа? Според мен би било добре, защото ще се вижда от много собственици на фирми, мениджъри и други хора, които вземат решенията в една фирма или организация :)
 
От: LinkedIn Ads

А мислите ли, че си струва да се рекламира ENG услуга в тази мрежа? Според мен би било добре, защото ще се вижда от много собственици на фирми, мениджъри и други хора, които вземат решенията в една фирма или организация :)
Да, много зависи от услугата. Виж много ще вървят консултантски услуги. Примерно, голяма фирма за IT сигурност да предлага консултации, одит и защита от А до Я на мрежовата инфраструктура. Давам пример, само. Това може и да има силен успех. Или HR фирма, която прави подбора за друга голяма фирма, която иска да има в еди кой си региона филиал. Има много добри стратегии, които могат да се приложат, но примерно БГ фирма да рекламира счетоводния си софтуер пред главните счетоводители, да, може, но не мисля, че ще успее да пробие с кампания там.
 

Горе