Mazda vs. Toyota

Кое е по-добро?

  • Mazda

    Votes: 2 16.7%
  • Toyota

    Votes: 10 83.3%

  • Общо гласове
    12

desoe

Well-Known Member
Колеги, в момента карам шофЕрски курс и ще си купувам първа кола, като определено един от топ вариантите ми е нещо японско, защото ми изглежда надеждно. Honda не ме влече като идея, но определено има модели на Mazda и Toyota, които ми грабват окото.

Любопитно ми е, какво мнение бихте дали по отношение на този яростен японски батъл :D

За да бъда по-конкретен, огледал съм се в Mazda 2 и Toyota Auris.
 
Те са един клас, тоест еднакво друсащи :)
За Toyota от личен опит знам за проблем със съединителят ( Corolla 2.0 D4D ), но слава Богу “изгърмя” в гаранция и го смениха.
 
Приемам и други предложения. Като цяло търся нещо подобно на тези двете, с пет врати, не много голямо като размер и тип "градска кола".
 
Те са един клас, тоест еднакво друсащи :)
За Toyota от личен опит знам за проблем със съединителят ( Corolla 2.0 D4D ), но слава Богу “изгърмя” в гаранция и го смениха.
Не са в един клас. Мазда 2 е един клас с Тойота Ярис (който притежавам) и с Поло. Ауриса е клас нагоре , като се съревновава с Мазда 3 и Голф.
Аз от моя Ярис съм доволен , никога не ме е оставял на пътя , като минус сега отчитам малкия багажник. Иначе и Мазда и Тойота са стабилни марки , не би трябвало да имаш проблеми с което и да избереш , просто гледай да попаднеш на читава и пазена бройка.
 
Не са в един клас. Мазда 2 е един клас с Тойота Ярис (който притежавам) и с Поло. Ауриса е клас нагоре , като се съревновава с Мазда 3 и Голф.
Аз от моя Ярис съм доволен , никога не ме е оставял на пътя , като минус сега отчитам малкия багажник. Иначе и Мазда и Тойота са стабилни марки , не би трябвало да имаш проблеми с което и да избереш , просто гледай да попаднеш на читава и пазена бройка.
Аурис не е ли наследник на Ярис ?
 
Моят кум е с Mazda (не такъв модел) и каза, че е готов до края на живота си само Mazda да кара :D Много е доволен. Иначе братовчед ми има Auris и ми беше казал, че почти нищо не ѝ пипа, желязна била.
 
С тея японски бангии ще се видиш в чудо, като за първа кола. Вземай си нещо масово и евтино за поддръжка да се научиш да караш, без значение на марка. Като ти се изясни какво искаш, тогава ще си вземеш нещо, което да ти пасва.
 
С тея японски бангии ще се видиш в чудо, като за първа кола. Вземай си нещо масово и евтино за поддръжка да се научиш да караш, без значение на марка. Като ти се изясни какво искаш, тогава ще си вземеш нещо, което да ти пасва.
Ако гледаш класациите в Германия за най-малко дефекти, тойотите и маздите са на топ местата , а wv са по назад. Та много добре се е насочил.
 
Мазда и тойота са магаре и космос.
В маздата няма нищо японско, освен името. Раждясват, чупливи са, заради това са и евтини.
Хондата е къде къде над маздата. Преди имах един Сивик 98ма, страхотна кола. Новите са много добри, но просто не са ми по джоба.
Пс: нова ли ще взимаш ли стара ?
 
Ей, сектант, няма да подвеждаш момчето с фанатизъм. Нямам нищо против джапанките, ама не са за първа кола. Хич даже не се е насочил добре.

За протокола да кажа, че единствената немска кола, която съм имал беше голф 2. Купих го 99-та година, повече не съм повтарял :)

Ако гледаш класациите в Германия за най-малко дефекти, тойотите и маздите са на топ местата , а wv са по назад. Та много добре се е насочил.
 
Аз съм с Авенсис 2006-та. Взех я по-скъпичка от нормалното преди три години. Имам колеги, които по същото време купиха наполовина по-евтини коли, но вече ме настигат заради ремонтите. Истинска японска кола, правена в Турция :)
 
От приятели, познати, чужди форуми и от личен опит знам едно - японските автомобили са здрави и непретенциозни. Разходите са консумативи и течности. Няма да сгрешиш.

Карам Хонда. Civic EG5, 1.3 карбуратор и Accord Type S, 2.4. Не е случайно, че японките държат по-високи цени.

Тойота и Мазда съм карал само рентали, та нямам мнение за тях. Новите ми харесват визуално.
 
Ей, сектант, няма да подвеждаш момчето с фанатизъм. Нямам нищо против джапанките, ама не са за първа кола. Хич даже не се е насочил добре.

За протокола да кажа, че единствената немска кола, която съм имал беше голф 2. Купих го 99-та година, повече не съм повтарял :)
Не съм сектант , преди имах сеат ибиса , сега съм на тойота ярис. Ибисата е 1 към 1 със wv поло. Между двете с две ръце за тойотата. Ако имаш предвид, че първата кола ще се удря , чуква и тн може би е логично най-евтиния възможен вариант - за да се научиш да караш без много да се притесняваш , че си я одрал някъде. Но от към проблеми, най-малко ядове ще има с тойота и мазда.
 
Последно редактирано:
Най-малко ядове ще има със сравнително по-нов автомобил с каско.
За мен от опит - всички автомобили които съм имал първите приблизително 5 години единствения разход по тях е обслужване и накладки.
Какъвто и автомобил да предпочетеш, без значение от марката, стане ли на 20 не очаквай икономии от към сервиз ...
И не мога да хвана логиката първия автомобил да е жигула ...
В крайна сметка караш си автомобила с кеф, а каското боядисва ;)
 
А, извинявай тогава:) Нали виждаш, че повечето, които съветват карат японски автомобили. По големи сектанти от джапанколюбителите не познавам, може би само тея на беемветата :) И да, точно това имам предвид, първата кола няма никакво значение каква ще бъде. Защото нямаш представа какво искаш от една кола....



Не съм секстант , преди имах сеат ибиса , сега съм на тойота ярис. Ибисата е 1 към 1 със wv поло. Между двете с две ръце за тойотата. Ако имаш предвид, че първата кола ще се удря , чуква и тн може би е логично най-евтиния възможен вариант - за да се научиш да караш без много да се притесняваш , че си я одрал някъде. Но от към проблеми, най-малко ядове ще има с тойота и мазда.
 
А мнения за VW Golf 5?

Не ме разбирайте погрешно - бих си взел най-счупената и тъпа кола за първа, но ще возя малко дете и не мога да рискувам за взема някаква пълна трошка.
 

Горе