Blinky
Owner
Microsoft Corp най-накрая достигна дълго преследвата и скъпа цел - с търсачката си Bing, компанията се нарежда на второ място зад Google в най-доходния пазар в интернет - САЩ.
Bing и други уебсайтове на Microsoft (в мережата) излъчиха 2.75 милиарда заявки за търсене в САЩ през декември месец, издигайки се в предната част на класацията, пред Yahoo Inc., като това се случва за първи път в гонитбата си с Google Inc., според статистическите данни, оповестени в сряда от ComScore Inc.
Декемврийският трафик обем на Bing е 15.1% дял от търсенето в САЩ, каза ComScore. Yahoo обработила едва 2,65 милиарда заявки за търсене, което представлява 14,5% от американския пазар.
Google остава на топ позиция в Интернет пространството (USA) със свойте 12 милиарда заявки в САЩ през декември. Това образува до 65,9% от пазарния дял в страната.
Има и други фирми, които изследоват и следят пазара за търсене в Интернет. Но анализаторите от ComScore правят статистики на индустрията и компаниите, които се опитват да привлекат "searches", така че те да могат да направят повече пари от реклами си, които се появяват заедно с резултатите. Господството на Google на онлайн пазара е основната причина, тя се е утвърдила като най-печелившата компания в интернет.
Анализаторите очакваха Microsoft и Yahoo да си разменят позициите си в интернет търсенето, тъй като те обявиха партньорство през юли 2009. 10-годишно споразумение позволи на Yahoo да спестите пари, като разчита на това "Майкрософт" да предостави по-голямата част от своята технология за търсене.
Microsoft искаше сделката да бъде приключена, за да може да присвои милиардите и повече заявки за търсене, анализирайки и научавайки всяка година, тенденциите и предпочитанията на хората. По този начин не само се разрастват, но ще може да имат повече база данни, върху които могат да работят по бъдещите си проекти.
Преследването на Google коства и огромни разходи за Microsoft, който все още генерира по-голямата част от парите си от операционата си система Windows и друг софтуери (Office и др.), продаващи се за персонални компютри и сървъри. Онлайн разделението на Microsoft, който е включва Bing, е понесло загуби от около $ 7 млрд. от юни 2008 г. до наши дни.
Въпреки че до голяма степен е застъпена технологията на Microsoft, Yahoo все още не е напълно функсионална и популярна търсачка. Yahoo все още предлага някои уникални характеристики, в рамките на неговите резултати, с надеждата да убеди повече хора да търсят в търсачката, вместо директно да го правят в Bing. Основната причина е, че Yahoo все още получава 88% от рекламните приходи от търсенията, проведени на интернет страницата си и не получава нищо, от запитвания, генерирани в Bing.
Усилията не са били достатъчни, за да се предотврати стабилното спадане при търсенията в Yahoo. Пазарният дял на компанията за търсения в САЩ е около 19%, след като се присъедини към Microsoft, според ComScore. В същото време, пазарният дял на Microsoft се бе изкачил от около 9%.
Спадането на търсенията в Yahoo е една от причините приходите им да падат в последните три години, което доведе и до спад в цените на акциите им, също. Компанията нае Скот Томпсън - четвъртият главен изпълнителен директор, който е в длъжност последните пет години, за да се направи опит за обрат в Yahoo.
Bing и други уебсайтове на Microsoft (в мережата) излъчиха 2.75 милиарда заявки за търсене в САЩ през декември месец, издигайки се в предната част на класацията, пред Yahoo Inc., като това се случва за първи път в гонитбата си с Google Inc., според статистическите данни, оповестени в сряда от ComScore Inc.
Декемврийският трафик обем на Bing е 15.1% дял от търсенето в САЩ, каза ComScore. Yahoo обработила едва 2,65 милиарда заявки за търсене, което представлява 14,5% от американския пазар.
Google остава на топ позиция в Интернет пространството (USA) със свойте 12 милиарда заявки в САЩ през декември. Това образува до 65,9% от пазарния дял в страната.
Има и други фирми, които изследоват и следят пазара за търсене в Интернет. Но анализаторите от ComScore правят статистики на индустрията и компаниите, които се опитват да привлекат "searches", така че те да могат да направят повече пари от реклами си, които се появяват заедно с резултатите. Господството на Google на онлайн пазара е основната причина, тя се е утвърдила като най-печелившата компания в интернет.
Анализаторите очакваха Microsoft и Yahoo да си разменят позициите си в интернет търсенето, тъй като те обявиха партньорство през юли 2009. 10-годишно споразумение позволи на Yahoo да спестите пари, като разчита на това "Майкрософт" да предостави по-голямата част от своята технология за търсене.
Microsoft искаше сделката да бъде приключена, за да може да присвои милиардите и повече заявки за търсене, анализирайки и научавайки всяка година, тенденциите и предпочитанията на хората. По този начин не само се разрастват, но ще може да имат повече база данни, върху които могат да работят по бъдещите си проекти.
Преследването на Google коства и огромни разходи за Microsoft, който все още генерира по-голямата част от парите си от операционата си система Windows и друг софтуери (Office и др.), продаващи се за персонални компютри и сървъри. Онлайн разделението на Microsoft, който е включва Bing, е понесло загуби от около $ 7 млрд. от юни 2008 г. до наши дни.
Въпреки че до голяма степен е застъпена технологията на Microsoft, Yahoo все още не е напълно функсионална и популярна търсачка. Yahoo все още предлага някои уникални характеристики, в рамките на неговите резултати, с надеждата да убеди повече хора да търсят в търсачката, вместо директно да го правят в Bing. Основната причина е, че Yahoo все още получава 88% от рекламните приходи от търсенията, проведени на интернет страницата си и не получава нищо, от запитвания, генерирани в Bing.
Усилията не са били достатъчни, за да се предотврати стабилното спадане при търсенията в Yahoo. Пазарният дял на компанията за търсения в САЩ е около 19%, след като се присъедини към Microsoft, според ComScore. В същото време, пазарният дял на Microsoft се бе изкачил от около 9%.
Спадането на търсенията в Yahoo е една от причините приходите им да падат в последните три години, което доведе и до спад в цените на акциите им, също. Компанията нае Скот Томпсън - четвъртият главен изпълнителен директор, който е в длъжност последните пет години, за да се направи опит за обрат в Yahoo.