NS1 пак се изложиха!

dalasweb

Well-Known Member
Подържам на една фирма страница.В четвъртък си платиха за подновяване на хост и домейн при ns1.bg,който изтичаше в понеделник.На няколко пъти им писах ,че са преведени пари ,а няма известие за подновявяне и какво да видя днеска- домейна ми спрян.Как няма да се ядосваш!От онлайн съпорта ми казаха ,че бил подновен само хостта.Е как само хостта,като и за него нямам съобщение.И се оправяй с отдел продажби,които изобщо ги няма никави,дори един дежурен не са оставили.В този случай рейтинга на домейна губи ли се?
С право всичките ми сайтове мигрират към хостбулгария.Нямат онлайн съпорт но са бързи в отговорите си!
Хубаво,че въпросната фирма още не са видяли,че им е спрян домейна!
 
От: NS1 пак се изложиха!

Сега ми писаха че още не са дошли парите.От четвъртък до вторник парите дори и да се пренасяха с товарния влак пак щяха да са дошли.И другото интересно ,как мажат и лъжат,като съпорта сутринта ми пееше парите са дошли,но само за хост ,но не и за домейна.Сумата е една цяла,не е отделна от хост и домейн.

С право AMOUN не ги харесва!
 
От: NS1 пак се изложиха!

Принципно и аз се изнесох от там, но ако не са получили пари са си в правото да не ти подновят домейна. Имаше 4 почивни дни в който банките неработеха. Възможно е и най-вероятно не са обработени преводите. Трябвало е да ги пуснеснеш със рингс, малко повече пари, но пристигат по-бързо.
 
От: NS1 пак се изложиха!

През почивните дни е нормално да не са минали преводите. В такъв случай си скинирай платежните и им ги пращай, не вярвам да ти откажат подновяване.
 
От: NS1 пак се изложиха!

сайта е пуснат
пари платени четвъртък се разглеждат днеска,а ако беше по голяма отпуската им ....
 
От: NS1 пак се изложиха!

Когато се взимат мерки в последния момент винаги трябва да очакваш нещо. Все пак услугата не е персонална или лична.
Аз имах проблем преди 2-3 години с една немска хостинг компания.
Преведох им сума за 1 домейн и 1 сървър. След месец и нещо клиента ми се оплаква че сайта го няма. Оказа се че при превода, банката не е описала за какво се плаща и съответната хостинг компания беше получила парите но не знаеше защо :D
Нещата се оправиха но ... минаваме и през това.
 
От: NS1 пак се изложиха!

сайта е пуснат
пари платени четвъртък се разглеждат днеска,а ако беше по голяма отпуската им ....
Пич, банките не работят между петък и понеделник. При междубанков превод, той минава в първия работен ден (ако е нареден в четвъртък следобед, пристига във вторник) след датата на превода.
В зависимост от организацията на работата, съпорта може просто да няма правомощия да ти поднови домейна докато дойдат парите (щото те трябва да го платят от джоба си). Знаеш ли колко хора има, които казват "платих го", "ще го платя" и после зачезват...
 
От: NS1 пак се изложиха!

От една страна пък и вината е тяхна, предполагам късно, че са ти казали за изтичащите договори, което е довело до това. От друга и ти нямаш право така да ги наквасваш, както каза потребителя от горния пост.
 
От: NS1 пак се изложиха!

Значи вината е тяхна, защото предполагаш, че късно са му казали ... интересно предположение. Аз предполагам, че напомнящи съобщения се изпращат 60дни, 30дни, 15дни, 7дни и 1 ден преди изтичането на домейна, като на 7-мия ден се генерира и проформа за плащането му, но ако искаш да го подновиш по рано си има бутон Подновяване в контролния панел на сайта, който веднага ще ти направи проформа. От няколко дни чета темите в този форум и ми е тъжно като гледам как се говорят глупости и се плюе без да се чете. Плащанията по банков път пристигат на следващия работен ден, което означава, че дори и да има кой да обработва плащанията, няма как да го види, защото то няма да дойде чак до следващия работен ден. Няма фирма, която да ти активира услугата без да е получила потвърждение за плащането, та дори и самото плащане. Някой спомена за сканирано копие от платежното ... ами да, но за целта трябва да имаш поне малко възпитание да питаш, защото като изсипеш директно 1 мейл с ругатни на съпорта, няма да припадат от щастие да ти помогнат с нещо, което не им влиза в работата. Хората са казали, каквото повикало, такова се обадило.

Когато не знаете нещо, питайте и ще ви се каже. Често предположенията няма да ви решат проблема.
 
Последно редактирано:
От: NS1 пак се изложиха!

Вай говорили сме глупости!Погледни анкетата за хостниг компаниите.Изобщо има ли ги ns1 там?.С някакви мижави проценти и то едва посещаеми сайтове.Има голям отлив от тях!
 
От: NS1 пак се изложиха!

Значи вината е тяхна, защото предполагаш, че късно са му казали ... интересно предположение. Аз предполагам, че напомнящи съобщения се изпращат 60дни, 30дни, 15дни, 7дни и 1 ден преди изтичането на домейна, като на 7-мия ден се генерира и проформа за плащането му, но ако искаш да го подновиш по рано си има бутон Подновяване в контролния панел на сайта, който веднага ще ти направи проформа. От няколко дни чета темите в този форум и ми е тъжно като гледам как се говорят глупости и се плюе без да се чете. Плащанията по банков път пристигат на следващия работен ден, което означава, че дори и да има кой да обработва плащанията, няма как да го види, защото то няма да дойде чак до следващия работен ден. Няма фирма, която да ти активира услугата без да е получила потвърждение за плащането, та дори и самото плащане. Някой спомена за сканирано копие от платежното ... ами да, но за целта трябва да имаш поне малко възпитание да питаш, защото като изсипеш директно 1 мейл с ругатни на съпорта, няма да припадат от щастие да ти помогнат с нещо, което не им влиза в работата. Хората са казали, каквото повикало, такова се обадило.

Когато не знаете нещо, питайте и ще ви се каже. Често предположенията няма да ви решат проблема.

Тук си прав :) Боксьорчето само си е виновно и темата е ненужна
КИРО! НЕ СИ ПРАВ! ПОНЕ 5 ЧОВЕКА ТИ ГО КАЗАХА В ТЕМАТА!
нс1 пращат писма и предупреждения като луди...
Даже още получавам писма от тях въпреки че не съм на хост там от мноооого време и съм си преместил и домейните.
 
От: NS1 пак се изложиха!

нс1 пращат писма и предупреждения като луди...
Даже още получавам писма от тях въпреки че не съм на хост там от мноооого време и съм си преместил и домейните.
аз пък получавам за спрени и изтекли домейни и услуги
смешници!
 
От: NS1 пак се изложиха!

Доколкото виждам и двамата не сте ни уведомили, че се отказвате от услугата. Не виждам тогава причина да се оплаквате.
AMOUN няма да получава повече напомнящи съобщения след като не желае.
dalasweb изпратете ми е-мейла с който сте регистриран при нас и ще прекратя напомнящите Ви съобщения. Можете със същия успех да направите едно запитване към отдел Продажби и на един ред да напишете, че не желаете да получавате повече напомнящи съобщения. Уверявам ви, че ще е напълно достатъчно.

Сарказма е неуместен, но не виждам смисъл повече да пиша в темата. Виждам, че има хора, които работят с нас и знаят, че с изпратена разписка/скрийншот от банкиране или платежно нареждане услугите може да се подновят и предварително.
 

Горе