radki
Active Member
Честно казано през последната една година може да се каже, че окончателно бях пуснал котвата на белия бряг.
Какво разбрах през тази една година?
Че спокойствието да не се занимаваш усилено с OFFpage си дава или по-скоро не дава нужният резултат.
Затова и смятам, че ще е полезно на всички да споделим своето НоуХау за 2015!
1. Връзки от
2. Връзки към: (грубо)
3. Връзки към Връзки от - не е достатъчно само да поставите връзки към сайта си, трябва да поставите връзки и към връзките си, а понякога и към връзките на връзките.
4. Инструменти които могат да ни помогнат?
5. Как да си набавим връзки?
6. Съдържание на SEO материалите (OFFpage->ONpage)
Какво разбрах през тази една година?
Че спокойствието да не се занимаваш усилено с OFFpage си дава или по-скоро не дава нужният резултат.
Затова и смятам, че ще е полезно на всички да споделим своето НоуХау за 2015!
1. Връзки от
- Подобни по тематика сайтове (Линкове и ГестБлог-ване) - това може би е най-добрият избор, дали ще е sitewide, в определен раздел или дори само на началната страница това ще си остане добра индикация ако насрещният ви праща и трафик със Google сок-а
- Медии - сега това е нещо което искам да пробвам и се надявам да допълня статията съвсем скоро ако някой не ме изпревари
- ВИДЕО маркетинг - това е може би нещо от този век което има много добър и положителен ефект, а дава и линк който ако се постави по правилният начин дава доста добра възвращаемост
- Facebook - не мога да твърдя много, но нищо не пречи да имате връзки към съдържанието си от facebook, дори ползата да е малка
- Google + / Pinterest / Instagram / Twiter / Локалното търсене на Google ако имате магазин или адрес
- OLX / BAZAR.BG профили с продукти - дори и да си мислите, че нямате продукти можете да направите продукт и от най-малкото нещо като например
- Директории за статии - Все още вършат работа според мен ако се отдели достатъчно добро съдържание и се ползват правилните статии
- Директории за сайтове - големите могат и да помогнат малко, регионалните дори малко повече, но трябва да се внимава за тези които са тотално оспамени
- Вътрешни връзки - от статии, от продукти едни към други когато е важно да са свързани!
- Социални интерпретации - или наричаните още социални мрежи които вече според мен окончателно не са социални (говоря за българските). Въпреки, че от време на време пускам по някой по-дълбока връзка от тях, не смятам че има особено голяма полза или вреда, има линк и е по-добре отколкото да няма към съдържанието, но качеството е нещо което не присъства в повечето.
- Форуми - можете да пробвате и няма да сбъркате ако не прекалявате
- GeorgeG предложи -връзките от инфографики , връзките от донейшъни, reddit, tumblr и stumbleupon
2. Връзки към: (грубо)
- Началната страница - 60% (само от висококачествени източници)
- Категориите - 20%
- Продуктите - 20% + (ако продуктите имат търсене)
3. Връзки към Връзки от - не е достатъчно само да поставите връзки към сайта си, трябва да поставите връзки и към връзките си, а понякога и към връзките на връзките.
4. Инструменти които могат да ни помогнат?
- Аз харесвам Ahrefs, но за да се ползва трябва да се следи определен конкурент на ежедневна база защото безплатната версия показва до 5 - 10 резултата
- siteexplorer.info
- Open Site Explorer | Moz
- Site Explorer - Majestic
- Google/Yandex/Bing Webmaster Tools&Analytics
5. Как да си набавим връзки?
- Като анализираме с горните инструменти конкурентите
- Търсим директно и питаме сайтове с близка тематика за размяна или закупуване на връзки
- питаме във форума на предприемач
6. Съдържание на SEO материалите (OFFpage->ONpage)
- Магнетичност - напишете заглавие което ще привлече погледите! Звучи много лесно нали? Всъщност Е лесно, стига да не мислите много дълго над него, дръжте го късо, гръмко непринудено. Ако продаваме орхидеи...
Пример който става: Ние продаваме орхидеи, а вие търсите ли? или Орхидеи в различни цветове - Откриване
Лош пример: Орхидеи / Онлайн Градински Магазин (Намерих го на рандом принцип)
- Винаги слагайте H тагове когато имате възможност при писане на статии, те помагат за по-доброто намиране на различна информация в текста както за потребителите така и в следствие за търсачките.
- Самите линкове - Слагайте ги където е най-вероятно да някой да цъкне на тях, ползвайте връзки със снимки като не забравяте alt-tag, ползвайте името на бизнеса, фирмата си, от време на време и ключова дума + бранд-а. Слагайте връзките близко до ключови изрази може дори да ги включите.
Примери:
Коя орхидея е подходящ подарък за момиче до 24 години?
Знаете ли кои орхидеи от orhideq.com ще ви препоръчаме?
- Планирайте си кампании в ключови думи и ги съчетайте в различни материали, направете текста интересен и полезен, а не общ. Ако имате цветарски магазин си изберете едно цвете и пишете за него не за всичките, може и за всичките но в отделни статии.
- Без значение дали публикувате статии, регистрирате домейна в директория трябва да има достатъчно текст! Директориите за статии в повечето случаи имат горе-долу добри минимални изисквания, но 2.0 директориите за сайтове в повечето случаи нямат! Там вие трябва при всяка възможност да гоните максимално възможните позволени символи!
Последно редактирано: