Blinky
Owner
Разплащателната система е готова да навлезе на пазара на купоните в САЩ.
Пазарът за талони с отстъпки ще посрещне новия си играч в лицето на PayPal, споменаха от BBC. Компанията, която бе придобита от eBay, каза, че до 2012 г. ще стъпи на този пазар, като реално ще създаде силна конкуреция на най-големия в бранша сайт - Grоupon. От щаба на голямата разплащателна система (Скот Томпсън - директор) казаха пред Bloomberg, че офертите, които ще предлагат под формата на купони ще бъдат изцяло (или в по-голямата си част) базирани на потребителското поведение на 103-те милиона потребители в САЩ, които са пазарували от сайта eBay и изполващи разплащателната система - PayPal. Реално това се очакваше като логична стратегия.
По този начин 2-та гиганта в бранша Grоupon и Livingsocial са изправени пред сериозен конкурент в лицето на PayPal. Новият играч сподели, че за разлика от другите 2 сайта, ще може да предложи много по-уникална услуга от тях, защото офертите, предлагани от него ще са много по персонализирани. Означавайки, че потребителите им няма да получават хиляди разнообразни оферти за по-евтини продукти или услуги, както правят всички. Моментът с правилното таргетиране ще бъде техният жокер.
Този тип бизнес е много популярен по цял свят, защото всеки потребител гледа да пазарува интелигентно, като намира най-добрата сделка за себе си и близките си. Отстъпките и купоните са предимно за: суши, самолетни билети, екскурзии, спа процедури, прически, билети за кино / театък, играчки, дрехи и др.
Модела е ясен - сайта, предлагащ купони взима % от сделката, която фирмата предлага. Това севе се договаря и тук играят много фактори, като основните са: цена на продукта, търговска надценка, количесто, което може да се предложи, срокове и т.н. Често хората доволни от предлаганите услуги се връщат на сайта, за да проверяват какви са офертите за днес. Много е важно да се подбират и коректни търговци, които да спазват условията, които вие сте предоставили на сайта си.
Според Yipit, най-голямата компания за измерване на такъв тип дейност в САЩ, Groupon, Livingsocial, Amazonlocal и Google Offers (4-те лидера на този пазар) са продали на американцките потребители баучери и купони на стойност почти $210 млн. За разлика от тях, PayPal ще претендира с "различната" си услуга, като няма да "спами" потребителите си с всякакви оферти, а просто ще им предоставя това, от което наистина се интересуват. По думи на говорител от разплащателната система, услугата ще бъде достъпна и за Великобритания, но на по-късен етап. За PayPal, UK е втория по важност пазар след USA. Като практиката показва, че след пускането му в САЩ, не се минава много време и се появява в Обединеното кралство.
Пазарът за талони с отстъпки ще посрещне новия си играч в лицето на PayPal, споменаха от BBC. Компанията, която бе придобита от eBay, каза, че до 2012 г. ще стъпи на този пазар, като реално ще създаде силна конкуреция на най-големия в бранша сайт - Grоupon. От щаба на голямата разплащателна система (Скот Томпсън - директор) казаха пред Bloomberg, че офертите, които ще предлагат под формата на купони ще бъдат изцяло (или в по-голямата си част) базирани на потребителското поведение на 103-те милиона потребители в САЩ, които са пазарували от сайта eBay и изполващи разплащателната система - PayPal. Реално това се очакваше като логична стратегия.
По този начин 2-та гиганта в бранша Grоupon и Livingsocial са изправени пред сериозен конкурент в лицето на PayPal. Новият играч сподели, че за разлика от другите 2 сайта, ще може да предложи много по-уникална услуга от тях, защото офертите, предлагани от него ще са много по персонализирани. Означавайки, че потребителите им няма да получават хиляди разнообразни оферти за по-евтини продукти или услуги, както правят всички. Моментът с правилното таргетиране ще бъде техният жокер.
Този тип бизнес е много популярен по цял свят, защото всеки потребител гледа да пазарува интелигентно, като намира най-добрата сделка за себе си и близките си. Отстъпките и купоните са предимно за: суши, самолетни билети, екскурзии, спа процедури, прически, билети за кино / театък, играчки, дрехи и др.
Модела е ясен - сайта, предлагащ купони взима % от сделката, която фирмата предлага. Това севе се договаря и тук играят много фактори, като основните са: цена на продукта, търговска надценка, количесто, което може да се предложи, срокове и т.н. Често хората доволни от предлаганите услуги се връщат на сайта, за да проверяват какви са офертите за днес. Много е важно да се подбират и коректни търговци, които да спазват условията, които вие сте предоставили на сайта си.
Според Yipit, най-голямата компания за измерване на такъв тип дейност в САЩ, Groupon, Livingsocial, Amazonlocal и Google Offers (4-те лидера на този пазар) са продали на американцките потребители баучери и купони на стойност почти $210 млн. За разлика от тях, PayPal ще претендира с "различната" си услуга, като няма да "спами" потребителите си с всякакви оферти, а просто ще им предоставя това, от което наистина се интересуват. По думи на говорител от разплащателната система, услугата ще бъде достъпна и за Великобритания, но на по-късен етап. За PayPal, UK е втория по важност пазар след USA. Като практиката показва, че след пускането му в САЩ, не се минава много време и се появява в Обединеното кралство.