PayPal Негодници!

От: PayPal Негодници!

Ще направя рекламация и след 3 месеца ще се оправят нещата.
Но ако това се повтори явно това е единственият изход от ситуацията.

Точно така! Не се отказвай, в крайна сметка това е въпрос на принципи, не може да им се размине измамата :twisted:. Още не мога да разбера каква е тази процедура с рекламацията. Въпросният документ "shipment receipt " не се ли предоставя на изпращача по подразбиране при безпроблемно получаване на стоката?
 
От: PayPal Негодници!

Пощите нямат ли някаква услуга от типа "Обратна разписка за доставка" или нещо такова, което да ти се връща доказвайки физическа доставка? Върти ми се смътен спомен, че имаше подобна опция, но твърде отдавна беше, когато се интересувах за международни пратки и не помня...
 
От: PayPal Негодници!

Не знам за такава опция. Честно казано не ми е трябвало да знам тъй като не ми се е налагало да правя такива гимнастики.
Ще поразпитам в понеделник как стоят нещата.
Когато изпратя нещо ми дават листче с имената на получателя, тракинг номера и номер на самото листче. Информацията за адреса на получателя се пише само на кутията от мен и в бг пощи подобна информация не се пази незнайно защо. За това трябва да направя рекламация за да се провери дали наистина е получена стоката и на кой адрес.
Тези пощи все едно живеят в каменната ера.. И едно онлайн подготвяне на пратка нямат. Вися в техните клонове бая време докато изпратя колетите.. по-нататък като се развия и пратките ми станат повечко не ми се мисли направо.
На рускинчето няма да и се размине. Все пак ако един път мине номера, рано или късно същата случка ще се повтори.
 
От: PayPal Негодници!

Да това е често срещано явление в ПейПал (случва се да вземат погрешната страна). И да не си махнал картата няма да ти вземат пари. Аз имам един акаунт на -60$ от 3 години с карта в него пари в картата и т.н., още не са си ги взели :).

П.С. В не редки случай взимат страната на по известната/голямата държава. А според канадския стандарт ние сме страна от третия свят и е нормално да ти искат толкова много документи и дори да си прав, да загубиш claim-а.
 
От: PayPal Негодници!

Мда.. Миналата година имах следният случай:
Клиентка почна да разпитва за един продукт в лайв чата, помогнах и и тя си поръча.
След няколко часа преди да съм пратил стоката влезе отново и ме пита от къде ще я пращам.
Казах и България и тя отвърна веднага да канселирам поръчката и да и изтрия акаунта и личните данни за да не съществуват в сайта???
Попитах я какви са и мотивите но тя така и не отговори.
 
От: PayPal Негодници!

Така е да. Чуят ли за България и бягат. Най-пресния пример ми е от преди няколко седмици, когато си поръчах EV SSL и тъй като фирмата е ЕТ, а още повече Българска, като видяха ме засипаха с документи. Че ходих даже и при нотариус да подпечатва някакъв "Face 2 Face" документ. Та общо взето на въпроса ми, защо са всички тези документи, отговора беше: Защото Б-я спада в групата на рисковите страни и правилата им го изискват...
 
От: PayPal Негодници!

До сега не съм имал проблеми с тях, но парите от последните две продажби в Ebay, са ми на Pending защото:

While you establish a successful eBay sales history, you may not have access to your money for up to 21 days. You may get it sooner, but it may take longer if your buyer reports a problem with the sale.

Изпратих им Tracking nomer, но сега трябва да разчитам, на това, че клиентът ще напише, че всичко е ОК. И двамата ми клиенти са със 100% репутация, но започвам да се притеснявам. Все пак това сумата е $160.
 
От: PayPal Негодници!

Тоя пейпал само за малки суми съм го оставил вече ... мисля че skrill са по доброто решение за разплащане.
 
От: PayPal Негодници!

Мда.. Миналата година имах следният случай:
Клиентка почна да разпитва за един продукт в лайв чата, помогнах и и тя си поръча.
След няколко часа преди да съм пратил стоката влезе отново и ме пита от къде ще я пращам.
Казах и България и тя отвърна веднага да канселирам поръчката и да и изтрия акаунта и личните данни за да не съществуват в сайта???
Попитах я какви са и мотивите но тя така и не отговори.

И аз ако разбера, че нещо се праща от САЩ или друга държава извън ЕС бих реагирал така (освен ако сумата е под необлагаемия с ДДС минимум). Не защото смятам САЩ или други държави за високорискови, а защото не ми се занимава с митници и чакане дълго време.
 
От: PayPal Негодници!

PayPal зарегистрировал российское подразделение

http://izvestia.ru/news/547223

Российское подразделение американской платежной системы PayPal зарегистрировала российское представительство. По данным «Известий», учредителями российской «дочки» PayPal — ООО «Небанковская кредитная организация «ПэйПал Ру» стали две сингапурские компании — PayPal и PayPal Payments Pte Ltd. Председателем правления ООО стал Поль Шарль Куршон Гильдас. Уставный капитал компании составил 18 млн рублей.

Читайте далее: http://izvestia.ru/news/547223#ixzz2OJRUX66d

Дето се вика на печелившите честито...
 
От: PayPal Негодници!

За 2.4 лв с ДДС предоставят обратна разписка. Но с тези скорости на транспорт и местни пощальони дали ще я получиш въобще в срока в който ти трябва е много спорно.

Какви пратки пускаш? Препоръчани или?
 
От: PayPal Негодници!

Да, препоръчани. За 12 дни стигат стига да не ги задържи митниците в другите страни.
За щатите ситуацията е плачевна. Бавят се понякога повече от месец а по празниците повече от 2 месеца - препоръчани пратки.
 
От: PayPal Негодници!

Малка ни е пощичката... Докато съберат чувал за тая страна може да мине и 1 седмица и то да не е мръднало от централната поща... Пък ти го пускай с квото искаш предимство...

Много кофти, аз мислех да почвам с тях скоро, вярно повече на познати да пращам стока, но... Отделноо застраховките са абсурдни... За да застраховам нещо за 120 лева трябва да им дам 6+лв... Което отгоре на другите услуги, с които уж да се застрахова човек и нещата стават непродаваеми...

Отделно, че "колет само в централна поща!"... Това като го чух и щях да падна...
 
От: PayPal Негодници!

Да приключа историята с не много хепи енд.

Дадоха ми документа, че стоката е получена от клиента и го изпратих на пейпал.
В отговор ми казаха, че случаят е приключен и нищо не могат да направят.
Направих си аз нов акаунт за да си пусна магазина онлайн отново и им казах, че няма да платя тъй като не съм виновен аз.
Преди 2 седмици ми блокираха новият акаунт заради не погасени плащания в миналият акаунт където е случаят с рускинята.
Почнах да звъня аз на пейпал и ми казват, че акаунта е перманентно лимитиран и не могат нищо да направят по въпроса.
Не мога да си пусна и нов акаунт и не мога да използвам нито един от съществуващите ми.
В този акаунт имах блокирани 350 долара. Няколко пъти звънях до пейпал като провеждах дълги дълги разговори и те все ми отказваха.
Дори се съгласих да ми вземат всичките пари за погасяването на старите ми задължения и те пак отказваха.
Накрая една от тези кифло-операторки си размърда задника до отдела които се занимават с акаунтите и се оказа, че е станало грешка
при перманентното ми лимитиране на акаунта. Прехвърли ме към друг оператор, платих си старите задължения и ми пуснаха акаунта.

Като драснем чертата съм минус 550лв. за задълженията и сметка за телефон и още не знам колко загуби от затварянето на магазина за 2 седмици.

В крайна сметка както гласи темата "PayPal Негодници!" са си такива. Внимавайте какво правите с акаунтите си защото не знаете от къде ще ви изгърмят.
 
Абе това което правиш с много акаунти си е доста рисковано. В условията на пейпал ясно си пише, че не можеш да имаш множество акаунти. Можеш най-много един личен и един бизнес. Това спокойно може да е претекст да ти забранят да ползваш пейпал за винаги.
А на рускинята бих и пратил пратка с л*йна, или нещо подобно. Може и малко брашно, да се шашка като го получи.
 
От: PayPal Негодници!

Сам избираш – дали -550-700 лв. или 0 ЛВ. за период от цялото бъдеще. В случая – по-малкото зло, но продължаваш да имаш изобщо PP акаунт и ползвайки го (знаеш, че си сред редките случаи, преборили тяхната „система“). Не всеки е такъв щастливец, някои дори биха дали 4-цифрена сума, за да си продължат ИЗОБЩО бизнеса чрез PP, но… отказите са си откази, perm = forever. А и 2 седмици е твърде, твърде малък и нищожен период от време. Какво да кажат хората с месецИ и годинИ.

Няма ли се backup method за приемане на разплащания, спукана е работата.
 
От: PayPal Негодници!

Да има бекъп - Банков превод. Но през тези 2 седмици имах много малко поръчки през него.
Не знаех, че съм чак такъв късметлия. Ако знаех как реално стоят нещата нямаше да напъвам да се обаждам толкова пъти и да търпя толкова откази.
rds100 Другият ми акаунт е на физическо лице. Този акаунт е на юридическо т.е. името на фирмата ми. Не вярвам да съм прекрачил правилата и.

Лошото в случаят е, че не знам как да се предпазя от подобни измами като пейпал изобщо не ги интересува.
 
От: PayPal Негодници!

Никак. Практически по всяко време бизнесът ти може да бъде разрушен от тях, независимо под каква причина или предтекст, вкл. и „грешка“ както в случая.

Банковите преводи са широоооко ползваеми в нормалните бели страни (но като цяло, ако е от чужд банков акаунт до домашния, пак доста кофти, SWIFT transfer, IBAN, etc., пак чакане 1-2 дни, докато дойде, не го ползват повечето, освен ако не става въпрос за wholesale), в България рядкост сред повечето „искам-само-по-куриер“ клиентела.

Btw, пропуснал си версия на сайта си на немски, №1 икономика в EU (след нея си е UK).
 
От: PayPal Негодници!

Имам един въпрос малко встрани от темата

Имам проблем с пейпал. Пратих стока в перфектно състояние. Купувача ми пуска диспут че е повредена и си иска парите обратно.

Интересува ме какво ще направи пейпал за да си получи парите от мен. Могат ли да ме осъдят. Пращат ли фирми за събирания за да ме търсят и изнудват. Мога ли да попадна в черния регистър от който не мога да си взема и един телефон на изплащане.
 
Звъня аз веднага в управлението на БГ пощи да попитам дали могат да издадат такъв документ
и те ми казаха, че трябва да направя рекламация за да предоставят този документ от Русия защото в БГ Пощи не се държи подобна информация.
Няма такова нещо, хързулнали са те по динена кора, за да не си развалят рахата. (Гледам, че темата е стара ама май няма писано и другаде)
Некоректно е да се подаде рекламация в този случай, нещо повече - даже и да има подадена рекламация се оттегля, защото пратката е доставена.
И тези неща не стават по телефона, нито на гишетата, защото лелката ще те гледа като дъска.

Сега си представете, че сте служител в ПП, който решава кейса. Какво имате:
- оплакване от купувач за неполучен item
- тракинг (в случая Почта России траква перфектно още от БГ. Но това е изключение. Може и въобще да не си направите труда да траквате)
- служебен бон от Пишман пощи. Ама той е на "чужд език" / кирилица
Няма как да свържете името на получателя с този тракинг и искате допълнителни документи. И там селърът запецва, кейсът приключва в полза на баера/гадината.

От ПП в такива случаи може да ви поискат шипинг лейбъл с пощенско клеймо или други абсурдни простотии. А решението всъщност е просто.
- подавате заявление до шефа на регионалния клон, че искате да ви се издаде удостоверение за изпратена пратка. Таксува се 2 лв.
- издава се удостоверение напечатано на официална бланка на БГ Пощи - с логото/лъвчето, 1879 г и т.н. Подписано от шефа на клона и подпечатано.
- документът се дава за превод от заклет преводач

Почти веднага след като го видят, ПП ви връщат парите. Проверено.
Едит: Всъщност като се замисля, много е вероятно и да не са знаели какво да направят. Това в кой град е? Централен клон или?
 
Последно редактирано:

Горе