pisara
Well-Known Member
От: PayPal Негодници!
Точно така! Не се отказвай, в крайна сметка това е въпрос на принципи, не може да им се размине измамата :twisted:. Още не мога да разбера каква е тази процедура с рекламацията. Въпросният документ "shipment receipt " не се ли предоставя на изпращача по подразбиране при безпроблемно получаване на стоката?
Ще направя рекламация и след 3 месеца ще се оправят нещата.
Но ако това се повтори явно това е единственият изход от ситуацията.
Точно така! Не се отказвай, в крайна сметка това е въпрос на принципи, не може да им се размине измамата :twisted:. Още не мога да разбера каква е тази процедура с рекламацията. Въпросният документ "shipment receipt " не се ли предоставя на изпращача по подразбиране при безпроблемно получаване на стоката?