Green Bars
Well-Known Member
Може би от нивото на акаунта, друго обяснение не се сещам
Здравейте колеги,
Попитах нашият отдел Billing как са решили този проблем при нас и се оказа, че единствено с директна комуникация с PayPal са успели да направят настройки, които иначе не са активирани по default независимо от нивото и верификацията на акаунта.
В този конкретен случай двете настройки, които ви касаят, са:
- добавяне на директна банкова сметка за withdraw (това за България мисля, че е нова опция отскоро)
след куп запитвания...днеска отговориха
само като им пишете внимавайте щотото на 99% от въпросите имат аутореспонд и никой няма да ви отрази
To update the currency we use to charge your credit card, please reply to this email with the following information:
слагате си 2 карти, една евро една долари и сте 6
- The last two digits of the credit card affected.
- The currency you want to use for your credit card.
иначе си е дерачка!!!