От: От: PCR.bg - ИЗМАМНИЦИ. НЕ ПАЗАРУВАЙ ОТ ТЯХ
Не мисля, че някой би се вързал на глупостите които пишете! Казах Ви го по телефона ще Ви го кажа и тук, няма как да счупите чисто нова дънна платка и след това да искате да мине по гаранция или да се кредитира, няма фирма в България която да го направи. Щом твърдите, че платките не са били нови, което е напълно изключено, защо ги взехте от куриера? Всички изпратени пратки имат преглед преди плащане, а при желание от клиента и тест! Няма как да вземете платките и след определено време да кажете, че са били счупени предварително. Но Вие сам се завъртяхте в собствените си неверни думи. Първо се обадихте да кажете, че по сокета има паста, което е изключено, и щяхте да връщате всички платки. След това се оказа, че няма да се връщат и Вие ще тествате Вашата платка дали работи. След това се обадихте и казахте, че единият слот за памет не работи. Най-учтиво приехме рекламацията и Ви казахме да ни я върнете за да може да я обслужиме по гаранция, дори платихме куриера по връщането, което е изключено и си го пише в "Общите Условия", но направихме този реверанс за Вас. След като взехме дъното и установихме с просто око, че има изкривени пинове на сокета, и Ви се обадихме по телефона да Ви кажем, чак тогава почнахте да говорите, че така си е дошло, което е пълна глупост. Защо още преди това не казахте, че едното дъно има изкривени пинове? Казахте го чак след като Ви се обадихме да го констатираме. Продали сме стотици платки на много от Вашите колеги "Копачи" и никой до сега не се е оплакал от платки втора употреба или от проблеми. Всяка стока която е дефектирала при нормална експлатация е заменена в най-кратки срокове. Колкото и теми да пускате не Ви прави чест! Направихме доста компромиси за да останете довлен, но няма как да ни върнете нов продукт, счупен и да искате да го сменим с нов! Иначе само заради Вас бяхме подготвили нова дънна платка и щяхме да Ви я изпратиме в същия ден, дори ангажирах колега в сервиза веднага щом получи платката да я погледне за да не губим време. Ние сме от малкото фирми в България, която щеше да Ви приеме повредената стока, да направи констатация, да обработи документите и да Ви изпрати нов продукт в един ден! Повече няма какво да коментираме, дори не изчакахте да си получите официалното становище от сервиза в писмен вид.
Пожелавам Ви приятен и успешен ден!
Не мислех да навлизам в подробности, но като се има предвид горепосоченото - нямам избор...
Поръчах 3 дъна H81 Pro BTC по 110 лв. бройката. И трите дъна са поръчани за "копане". 1 лично за мен и 2 за мой приятел. Дъната бяха взети от него в деня на доставката, без да отваря стоката. Броени часове след това си взех дъното и се запътих към нас. По пътя ми се обади съответния приятел и ми казва, че току що отваря второто дъно и има изцапано с паста и че това дъно е ползвано!!! Съответно аз затварям и набирам въпросните pcr.bg и казвам за проблема. В последствие последва обаждане, в което ми се обяснява, че някой си по склада проверявал дъната дето са получени, всички били наред и бла бла, това било невъзможно и т.н. Обадих се отново на моя човек за да поискам повече подробности (както поискаха от пцр) - пускано ли е, работи ли... съответно той ми каза първото е пуснато и работи, второто, където е имало паста, не съм го пуснал още и мисля сега да го пробвам. Пробва го и работеше (това в мен още не е пробвано, аз спирам по пътя и пия кафе
). Съответно с приятеля ми се разбрахме да не връщаме дъната (това всичко се случва сега на 14 май, събота и както сами се досещате, ако върнем дъната те чак в понеделник ще са там и евентуално вторник ако фирмата е коректна ще бъдат заменени, което прави - няколко дни без копане) за да не губим допълнително пари, а и рискуваме да се случи това което се случи с моето дъно - хем губим време, хем нерви, хем и гаранция нямаме
))) ЛУДНИЦА ПРОСТО. АБЕ ВИЕ СТЕ ЛУДИ ХОРА ЩОМ ДОРИ ИМАТЕ НАГЛОСТТА ДА ПИШЕТЕ БЕ, ВИЕ СТЕ НЕНОРМАЛНО НАГЛИ!!!! ВЪЗМУТЕН СЪМ!!! Та обадих се аз на въпросния магазин и викам вижте ся, ние губим пари ако пратим дъната, ще останат, като аз моето не съм го пробвал и ще имам възможност да направя това в понеделник. Всичко ок, но аз не издържах и реших още същата вечер да го пробвам някак. Спрях си единия майнър (захранване нямах
). Вързах го, пуркам - слот Б на рамта не е ок, моля вижте бла бла - изключвам, махам рамта от слот б - пускам - тръгва - изключвам - взимам А слагам на Б - пускам - ТАШАК. Звъня аз на другия ден - неделя - казвам за проблема и се разбираме да го пратя в понеделник. Пращам и днес (т.е. вчера вече, докато пия кафе с въпросния ми приятел) ми звънят и ми казват, че причината слот Б на рамта да не работи е криви пинове и че аз съм повредил това дъно!!! СЛЕД ВСИЧКО СЛУЧИЛО СЕ ДО МОМЕНТА С ПАСТАТА ПО ЕДНОТО ОТ ДЪНАТА, ОБАЖДАНИЯТА И РАЗПРАВИИТЕ...
Гаранцията не ми важи, не могат да ми се върнат и парите и не може да ми се смени и с ново.... ЕМИ ИЗВИНЯВАЙТЕ.
послепис
А относно официалното становище - не чакам такива от хора, които ме обвиняват в нещо, което не съм направил. Както казахте по телефона като Ви попитах сега какво правим, аз не съм повредил това дъно - Вие казахте "Нашата дума срещу вашата" - еми аз 100 кинта съм назад но дума си имам още и това е тя!!! Малка, голяма - достатъчна за да премахне поне част от гнева дето събрах днес с Вас...