tanipo
Well-Known Member
Едно от страхотните неща в света на търсачките е неговата комплексност/сложност. Например, в света на pay-per-click (PPC) маркетинга, мнението, че първо купуваш рекламите си в Гугъл, после в Яху и евентуално в Microsoft adCenter е често срещано. Приема се ,че Гугъл има най-голям обем и следователно там трябва да насочите първоначалноте си усилия. След като сте се погрижили за това следва Яху и после Майкрософт. Има някаква мъдрост в това, но днес ще ви представя казусът ArthroCare ENT.
В този казус ще разгледаме компанията ArthroCare ENT и нейният сайт - TonsilFacts.com. Това е образователен сайт, който предлага информация за болести на сливиците и аденоидни болести, нарушения на детския сън и информация за хирургично лечение на проблеми със сливиците. Родителите използват сайта за да получат информация за възможностите, които имат и да потърсят квалифициран специалист Уши-Нос-Гърло, който да прецени дали детето им е подходящ кандидат за процедурите предлагани от компанията.
Агенцията на компанията, Zoomedia е наела EXL Media, фирма занимаваща се с търсачки през октомври 2006 за да изгради маркетингова кампания, която да увеличи пазарната осведоменост за решения свързани с проблем със сливиците и как процедурите на AthroCare ENT могат да помогнат да пациентите. Ето целите на кампанията:
1. Да се увеличи осведомеността на пациентите за възможността за оперативна намеса при проблем със сливиците
2. Да се разработят реклами подходящи за строго регулирана индустрия
3. Да се помогне на пациентите да намерят лекари, които да извършат операцията
4. Да се увеличат възвращаемостта на инвестициите чрез определени conversion metrics
Едно от ключовите ограничения е било, че кампанията не е имала право да призовава към директни действия защото правилата на индустрията гласят, че всички препоръки за операция трябва да идват от квалифицирани лекари. Въпреки това успешната кампания би образовала потенциалния пациент за различните възможности и би му помогнала да открие лекар.
Така че, какво направили от EXL Media? Те подготвили кампании с Google, Yahoo!, и Microsoft, но също така и с LookSmart, включвайки класическа PPC кампания и банери. Едно от нещата които спомена Уенди Хумър при разговора ни миналата седмица бе за това че LookSmart са били много активни в помоща си при пускането на кампанията и оптимизацията и. В резултат на това се е получила една много добре организирана и кустомизирана кампания.
Едно от нейните открития било, че тя не може да си позволи да наддава за много от ключовите думи в Гугъл. Например, тя не могла да си позволи да наддава за термини като - "tonsils," "adenoids," "ADHD," и "sleep apnea. Това е било доста жалко, тъй като именно това са думите с най-висок шанс да привлекат насочен трафик на сайта на Tonsilfacts.com.
Проблема бил, че конкуренцията за тези думи е твърде висока, PPC системите са на базата на конкурентен пазар, така че когато конкуренцията е твърде голяма цената на клик расте. При Гугъл тези цени били просто твърде високи. Разбира се имало много други ключови думи, които Уенди е била в състояние за закупи и които са докарали таргетиран трафик.
При LookSmart обаче тя мога да закупи тези най-търсени думи. Въреки че пазарния дял на LookSmart е доста по-нисък от този на Гугъл, възможността да се закупят по-таргетирани думи компенсирала това доста ефективно . В добавка по ниските цени позволили на ArthroCare ENT да излиза по високо в резултатите от търсене в сравнение с другите търсачки,
Ето и резултатите от кампанията:
1. LookSmart provided 2,455 clicks at a CPC of $0.14
2. Google provided 2,502 clicks at a CPC of $0.62
3. Yahoo! provided 790 clicks at a CPC of $0.23
4. Microsoft provided 1,115 clicks at a CPC of $0.29
LookSmart доставили 90% от кликовете които Гугъл доставили за 22% от тяхната цена. Следователно възвращаемостта от кампанията чрез LookSmart била доста по-голяма. Голяма победа за ArthroCare ENT и EXL Media. Кампанията продължава и е ключова част от медийния микс за близкото бъдеще.
В този казус ще разгледаме компанията ArthroCare ENT и нейният сайт - TonsilFacts.com. Това е образователен сайт, който предлага информация за болести на сливиците и аденоидни болести, нарушения на детския сън и информация за хирургично лечение на проблеми със сливиците. Родителите използват сайта за да получат информация за възможностите, които имат и да потърсят квалифициран специалист Уши-Нос-Гърло, който да прецени дали детето им е подходящ кандидат за процедурите предлагани от компанията.
Агенцията на компанията, Zoomedia е наела EXL Media, фирма занимаваща се с търсачки през октомври 2006 за да изгради маркетингова кампания, която да увеличи пазарната осведоменост за решения свързани с проблем със сливиците и как процедурите на AthroCare ENT могат да помогнат да пациентите. Ето целите на кампанията:
1. Да се увеличи осведомеността на пациентите за възможността за оперативна намеса при проблем със сливиците
2. Да се разработят реклами подходящи за строго регулирана индустрия
3. Да се помогне на пациентите да намерят лекари, които да извършат операцията
4. Да се увеличат възвращаемостта на инвестициите чрез определени conversion metrics
Едно от ключовите ограничения е било, че кампанията не е имала право да призовава към директни действия защото правилата на индустрията гласят, че всички препоръки за операция трябва да идват от квалифицирани лекари. Въпреки това успешната кампания би образовала потенциалния пациент за различните възможности и би му помогнала да открие лекар.
Така че, какво направили от EXL Media? Те подготвили кампании с Google, Yahoo!, и Microsoft, но също така и с LookSmart, включвайки класическа PPC кампания и банери. Едно от нещата които спомена Уенди Хумър при разговора ни миналата седмица бе за това че LookSmart са били много активни в помоща си при пускането на кампанията и оптимизацията и. В резултат на това се е получила една много добре организирана и кустомизирана кампания.
Едно от нейните открития било, че тя не може да си позволи да наддава за много от ключовите думи в Гугъл. Например, тя не могла да си позволи да наддава за термини като - "tonsils," "adenoids," "ADHD," и "sleep apnea. Това е било доста жалко, тъй като именно това са думите с най-висок шанс да привлекат насочен трафик на сайта на Tonsilfacts.com.
Проблема бил, че конкуренцията за тези думи е твърде висока, PPC системите са на базата на конкурентен пазар, така че когато конкуренцията е твърде голяма цената на клик расте. При Гугъл тези цени били просто твърде високи. Разбира се имало много други ключови думи, които Уенди е била в състояние за закупи и които са докарали таргетиран трафик.
При LookSmart обаче тя мога да закупи тези най-търсени думи. Въреки че пазарния дял на LookSmart е доста по-нисък от този на Гугъл, възможността да се закупят по-таргетирани думи компенсирала това доста ефективно . В добавка по ниските цени позволили на ArthroCare ENT да излиза по високо в резултатите от търсене в сравнение с другите търсачки,
Ето и резултатите от кампанията:
1. LookSmart provided 2,455 clicks at a CPC of $0.14
2. Google provided 2,502 clicks at a CPC of $0.62
3. Yahoo! provided 790 clicks at a CPC of $0.23
4. Microsoft provided 1,115 clicks at a CPC of $0.29
LookSmart доставили 90% от кликовете които Гугъл доставили за 22% от тяхната цена. Следователно възвращаемостта от кампанията чрез LookSmart била доста по-голяма. Голяма победа за ArthroCare ENT и EXL Media. Кампанията продължава и е ключова част от медийния микс за близкото бъдеще.