InvestSolution
Active Member
Здравейте колеги,
Така и така съм в off topic темата, реших да добавя нещо, което надявам се на много от вас, ще бъде интересно, а именно каква е разликата между Quattroto на Audi ( пред което аз се прекланям ) и обикновенното 4x4.
Малко Предистория за разждането на QUATTRO - През 1977 година, започват тестове върху копето на Ауди 80, като към него се добавят постоянно задвижване на 4-те колела, което е в основата на QUATTRO системата. Една година по - късно през 1978 година, прототипа е представен на шефовете на Фолксваген АД, кото той успява да изкачи заснеженият наклон с летни гуми ( I am in LOVE :twisted: ). Скоро след това е даденo разрешение за серийното производство на QUATTRO системта, която преди това е била използвана само джип Фолксваген Илтис, произвеждан предимно за армията. Официалното представяне на Ауди quattro става на автомобилния салон в Женева през 1980 г. Автомобилът е бил сензация в медийното пространство. Технологията на Quattro остава непромена до сега ( има защо 8) ).
Така и така съм в off topic темата, реших да добавя нещо, което надявам се на много от вас, ще бъде интересно, а именно каква е разликата между Quattroto на Audi ( пред което аз се прекланям ) и обикновенното 4x4.
Малко Предистория за разждането на QUATTRO - През 1977 година, започват тестове върху копето на Ауди 80, като към него се добавят постоянно задвижване на 4-те колела, което е в основата на QUATTRO системата. Една година по - късно през 1978 година, прототипа е представен на шефовете на Фолксваген АД, кото той успява да изкачи заснеженият наклон с летни гуми ( I am in LOVE :twisted: ). Скоро след това е даденo разрешение за серийното производство на QUATTRO системта, която преди това е била използвана само джип Фолксваген Илтис, произвеждан предимно за армията. Официалното представяне на Ауди quattro става на автомобилния салон в Женева през 1980 г. Автомобилът е бил сензация в медийното пространство. Технологията на Quattro остава непромена до сега ( има защо 8) ).