Blinky
Owner
Докато има много причини да си имаш блог, две са първично използвани и стават по-широко разпространени за блоговете: Да си играеш с Google Adsense, и да си играеш с търсачките за по-добра позиция в тях.
Откакто Блоговете се снаят като дневните снайперисти за информация, и че са ъпгрейтвани(подновявани) постоянно, те получават повече преференции в резултата на търсачките.
И така, от това следва - как да си оптимизираме блога?
Зависийки от услугата, която употребяваме, има някои основни неща, които може на се направят. Най-големите сайтове са блогове са: WordPress и Blogger. Ако търсите за преимущество с SEO, трябва да се насочите към Blogger - собственост на Google, и ще бъдете намерен/индексиран по-бързо.
Блоговете не са по-различни от сайтовете. Силата на блога идва от честотата на писане в него. Ако търсачките видят тенденция от 3 статии на ден, те ще са много активни да го пропълзят този сайт. Зависийки от тематиката на блога, може да се издигне в класирането, ако е близък до гореща тема в интернет.
Сега, за действителната оптимизация.
Откакто блоговете са типично няколко страници дълги, нужно е само да установявим няколко правила, които ще бъдат приложени:
* Използвайте интересно заглавие (Title) - заглавието ви трябва да накара посетителя да чете и надолу.
* Опитайте се да използвате ключовите думи на блога в заглавието - може и да е трудно, да държите заглавието сходен с почти всяка тема, но блога ви винаги ще е уместен.
* Използвай H1 tags ( таг за глава # 1) - Всички блог редактори позволяват това за обичайните шаблон (custom templates), и бъдете сигурни да стилизирате заглавието на блога в H1 tag-ове.
* Водете към други блогове щ Намерете сходни с вашият, блогове, които може да заинтересуват вашите читатели, и попитайте за обратна връзка.
* Не забравайте за архивите си - Може да сложите статия, която да е горещя за момента, но и след известно време да е пак - направете така че да е лесно намираема за читателите ви.
Както е установен вече, ключът за успешен блог е честото писане в него или пълнене на съдържание. Не е необходимо да пишете статия всеки път, два параграфа и може би някой друг ресурс линк, е това което типично писане трябва да е.
----------------------------------------------------------------------------------
SEO Marketing Section
-----------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing
Откакто Блоговете се снаят като дневните снайперисти за информация, и че са ъпгрейтвани(подновявани) постоянно, те получават повече преференции в резултата на търсачките.
И така, от това следва - как да си оптимизираме блога?
Зависийки от услугата, която употребяваме, има някои основни неща, които може на се направят. Най-големите сайтове са блогове са: WordPress и Blogger. Ако търсите за преимущество с SEO, трябва да се насочите към Blogger - собственост на Google, и ще бъдете намерен/индексиран по-бързо.
Блоговете не са по-различни от сайтовете. Силата на блога идва от честотата на писане в него. Ако търсачките видят тенденция от 3 статии на ден, те ще са много активни да го пропълзят този сайт. Зависийки от тематиката на блога, може да се издигне в класирането, ако е близък до гореща тема в интернет.
Сега, за действителната оптимизация.
Откакто блоговете са типично няколко страници дълги, нужно е само да установявим няколко правила, които ще бъдат приложени:
* Използвайте интересно заглавие (Title) - заглавието ви трябва да накара посетителя да чете и надолу.
* Опитайте се да използвате ключовите думи на блога в заглавието - може и да е трудно, да държите заглавието сходен с почти всяка тема, но блога ви винаги ще е уместен.
* Използвай H1 tags ( таг за глава # 1) - Всички блог редактори позволяват това за обичайните шаблон (custom templates), и бъдете сигурни да стилизирате заглавието на блога в H1 tag-ове.
* Водете към други блогове щ Намерете сходни с вашият, блогове, които може да заинтересуват вашите читатели, и попитайте за обратна връзка.
* Не забравайте за архивите си - Може да сложите статия, която да е горещя за момента, но и след известно време да е пак - направете така че да е лесно намираема за читателите ви.
Както е установен вече, ключът за успешен блог е честото писане в него или пълнене на съдържание. Не е необходимо да пишете статия всеки път, два параграфа и може би някой друг ресурс линк, е това което типично писане трябва да е.
----------------------------------------------------------------------------------
SEO Marketing Section
-----------------------------------------------------------------
Internet Affiliate Marketing